کد خبر: ۴۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس اتاق اصناف کرمان:
رییس اتاق اصناف استان کرمان گفت: اغتشاشگران و آشوبگران به دنبال این هستند که اصناف را تعطیل کنند، اما اکثر واحد‌های صنفی مخالفت کردند و مغازه‌های خود را تعطیل نکردند. به گزارش خبرنگار گفتارنو، محسن ربیعی در جمع اصحاب رسانه در خصوص اتفاقات اخیر کشور و تهدید واحد‌های صنفی بیان داشت: در شرایط اخیر کشور دچار آشوبگران شده‌اند که ما رفتار آن‌ها را محکوم می‌کنیم. وی افزود: اغتشاشگران و آشوبگران به دنبال این هستند که اصناف را تعطیل کنند، اما اکثر واحد‌های صنفی مخالفت کردند و مغازه‌های خود را تعطیل نکردند.

گفتارنو- مهدیه السادات هاشمی: 

رییس اتاق اصناف استان کرمان گفت: اغتشاشگران و آشوبگران به دنبال این هستند که اصناف را تعطیل کنند، اما اکثر واحد‌های صنفی مخالفت کردند و مغازه‌های خود را تعطیل نکردند.
به گزارش خبرنگار گفتارنو، محسن ربیعی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه در خصوص اتفاقات اخیر کشور و تهدید واحد‌های صنفی بیان داشت: در شرایط اخیر کشور دچار آشوبگران شده‌اند که ما رفتار آن‌ها را محکوم می‌کنیم.
وی افزود: اغتشاشگران و آشوبگران به دنبال این هستند که اصناف را تعطیل کنند، اما اکثر واحد‌های صنفی مخالفت کردند و مغازه‌های خود را تعطیل نکردند.
رییس اتاق اصناف استان کرمان گفت: ما درخواست داریم که به شدت با این افراد برخورد کنند تا ما شاهد آشوب و ناامنی در کشور نباشیم.
ربیعی یادآور شد: اصناف هر روز که تعطیل باشند دچار ضرر و زبان می‌شوند در برخی از خیابان‌ها اصناف را تهدید به تعطیلی کردند، اما همکاران ما ایستادگی کرده‌اند.
رییس اتاق اصناف استان کرمان تصریح کرد: از عصر پنجشنبه بازار در حالت عادی خود بود مگر در برخی از خیابان‌ها که آشوبگران در خیابان بودند که واحد صنفی مجبور شدند تعطیل کنند.
وی افزود: ما واحد‌های صنفی وفاداری خود را به نظام و ولایت اعلام می‌کنیم و انزجار خود را از آشوبگران و اغتشاشگران اعلام می‌کنیم.
در همین رابطه رییس صنف فالوده بستنی و قنادی گفت: متاسفانه در هر شرایطی اصناف مورد آسیب و ضرر و زیان قرار می‌گیرند تا چند وقت پیش به خاطر کرونا تعداد زیادی از اصناف را مجبور به تعطیلی مغازه‌های خود کردند و حالا هم که در این شرایط ما را تهدید به تعطیلی می‌کنند.
ثنایی افزود: ما از طریق فروش ارتزاق می‌کنیم و اگر تعطیل کنیم دیگر راهی برای ارتزاق نداریم ما بازاری‌ها در کنار مردم و در کنار دولت هستیم، اما توقع داریم امنیت برای ما تامین شود.
همچنین ودیعتی رییس اتحادیه صنف موبایل هم در این جلسه گفت: بحث امنیت اصناف باید تامین شود ضمن این که قدرت شایعه از هر چیز بالاتر است.
وی گفت: ما را تهدید می‌کنند تهدید به صورت زبانی، تهدید فیزیکی یا تهدید به صورت تحریم و درج نام در فضای مجازی از جمله مواردی است که آشوبگران اصناف را درگیر آن کرده‌اند.
ودیعتی یادآور شد: برای جلوگیری از این تهدیدات ما نیز به اعضای خود اعلام کردیم که چیزی برای ترس وجود ندارد و دوستان ما در بسیج اصناف و اماکن امنیت ما را تامین می‌کنند ضمن این که ما در کنار مردم و دولت هستیم
مهدی آتش‌خوار رییس اتحادیه صنف کیف و کفش نیز در این جلسه خاطرنشان ساخت: آمریکا و اغتشاشگران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، چون همه اصناف پشت هم ایستاده‌اند.
علیرضا منظری رییس اتحادیه پوشاک نیز در این جلسه گفت: ما به عنوان نماینده یک صنف الویت‌مان تامین معیشت واحد صنفی خود است، زیرا به هر دلیلی وقتی ضرری متوجه واحد صنفی می‌شود ما ناراحت می‌شویم و دلمان به درد می‌آید.
وی افزود: بقا و دوام یک واحد صنفی به فعالیت صنفی‌اش است لذا این شرایط و اغتشاش و آشوب تاثیر منفی‌اش روی اصناف است در نتیجه اگر جامعه صنفی تعطیل شود روی بقیه اصناف و در نهایت روی جامعه تاثیر می‌گذارد
منظری تصریح کرد: اگر کسی بخواهد اعتراض بکند راه حل آن تعطیلی اصناف و آشوب و اغتشاش نیست.
وی گفت: در چند سال اخیر چند بار مجبور به تعطیلی واحد صنفی شدیم ًمن این که ما همیشه پای کار بوده‌ایم و از دولت حمایت کرده‌ایم.
رییس اتحادیه پوشاک با بیان این که مردم با انصاف با اصناف برخورد کنند اظهار کرد: تبعات تعطیلی صنف برای خود اصناف است اگر واحد صنفی مجبور به تعطیلی باشد در دخل و خارج خود می‌ماند لذا اگر می‌گویند واحد صنفی برای این تعطیل کرده که معترضند این طور نیست، چون واحد صنفی اگر تعطیل باشد ضرر و زیان خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)