کد خبر: ۴۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره اتفاقات اخیر در کشور، گفت: امیدواریم که جوانان بصیرت پیدا کنند و آینده خود را با دست خودشان خراب نکنند. متاسفانه وقتی جو احساسی باشد، بدون دوراندیشی ناآگاهانه اقداماتی برضرر خود انجام می‌دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره اتفاقات اخیر در کشور، گفت: امیدواریم که جوانان بصیرت پیدا کنند و آینده خود را با دست خودشان خراب نکنند. متاسفانه وقتی جو احساسی باشد، بدون دوراندیشی ناآگاهانه اقداماتی برضرر خود انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: مدیران برای رفع مشکلات استان، پیشنهادات خود را و اینکه از کدام مرجع پیگیری تا حل شود، ارائه دهند.

وی با تاکید برآنکه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه مدیران و مسئولین استان قرار گیرد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس و مدیران استان با همکاری یکدیگر می‌توانند مسایل استان را حل کنند.

نماینده مردم پنج شهرستان شرقی استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان پیگیری لازم در موضوعات و مشکلات استان را دارد اما کمیسیون اقتصادی مجلس نقش محوری‌تری در این حوزه دارد.

غضنفرآبادی درباره اتفاقات اخیر در کشور، گفت: دشمن در صدد این هست که وضعیت اقتصادی کشور را فلج کند و اکنون درحال جنگیم و فتنه نیست و جنگ تمام عیاری که وجود دارد و دشمن با برنامه ریزی کامل دارد مصوبه می‌گیرد. شرایط امروز کشور شرایط ویژه‌ای است و جنگ اراده‌هاست و کسی اراده ضعیفی دارد حتما آسیب خواهد دید.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی مدافعانی برای گفتگو، ایستادن و بیان موضوعات نیاز دارد و بسیاری از بچه‌های ما متوجه مسایل و شرایط نیستند و شرایط خطیر کشور را درک نمی‌کنند.

به اعتقاد رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، امروز اگر آمریکا به کشورهای عربستان، امارات و کشورهای همسایه ایران احترام می‌گذارد به خاطر جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی نباشد آنها گاو شیردهی خواهند بود که ۲۴ ساعت باید در اختیار آمریکا باشند و آمریکا از این می‌ترسد که در کنار ایران قرار نگیرند.

غضنفرآبادی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران اگر نباشد، آمریکا زمین و زمان را به آتش می‌کشد زیرا سابقه وحشی‌گری‌های بسیار طولانی دارند و حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند. کشت و کشتاری راه بیندازند که آن سرش ناپیداست و این جوانک‌ها تصور می‌کنند که مار به همین راحتی است.

وی گفت: آمریکایی‌ها اگر قدرت پیدا کنند هیچ کجا برایشان مهم نیست و مسئولین کشور در این جهاد تبیین تلاش و پایداری کنند و پای کار نظام تا آخرین قطره خون ایستاده و بایستند.

نماینده مردم بم در خانه ملت افزود: امیدواریم که جوانان بصیرت پیدا کنند و آینده خود را با دست خودشان خراب نکنند. متاسفانه وقتی جو احساسی باشد، بدون دوراندیشی ناآگاهانه اقداماتی برضرر خود انجام می‌دهند. مانند کسانی که شیشه می‌کشند و مادر خودشان را می‌کشند یا مشروب می‌خورند و مغازه مردم را به آتش می‌کشند. وجه مشترکی که بین اینها وجود دارد بی‌حیایی، بی‌عفتی، دزدی، قتل، غارت، خشونت، بی‌رحمی و شقاوت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، با اشاره به شوت زدن معترضین به دهان جسدی که روی زمین افتاده، گفت: در طول عمرمان اینقدر شقاوت و بی‌رحمی ندیدیم. داعشی‌ها مقداری از این افراد بهتر بودند و نمازی می‌خواندند. داعشی اگر سر می‌برد ظاهر را حفظ می‌کرد و نماز می‌خواند اما در مجموع انقلاب از این گذر نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)