کد خبر: ۴۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم و شرق استان کرمان عنوان کرد:
نماینده مردم بم وشهرستان‌های شرقی استان کرمان گفت: اکنون یک هیجانی برای این افراد متخلف به وجود آمده و حال فرصتی به آن‌ها داده شده تا به خود بیایند، زیرا هنوز درگیر هیجان‌های تزریق شده از داخل و خارج هستند و از این‌رو، حاکمیت در حال مسامحه با آن‌هاست تا متوجه اشتباه خود بشوند.

«چهره‌نگاری»، راهکار رئیس کمیسیون قضایی مجلس برای «مقابله با بی‌حجابی»/ کسانی که شعار «زن زندگی آزادی» را سر می‌دهند، خودشان هم نمی‌فهمند چه می‌گویند



نماینده مردم بم وشهرستان‌های شرقی استان کرمان گفت: اکنون یک هیجانی برای این افراد متخلف به وجود آمده و حال فرصتی به آن‌ها داده شده تا به خود بیایند، زیرا هنوز درگیر هیجان‌های تزریق شده از داخل و خارج هستند و از این‌رو، حاکمیت در حال مسامحه با آن‌هاست تا متوجه اشتباه خود بشوند.
موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اوج گرفتن اعتراضات در ایران و در نقد شعارهای معترضان می‌گوید: کسانی که شعار «زن زندگی آزادی» را سر می‌دهند، خودشان هم نمی‌فهمند چه می‌گویند. یعنی این افراد، قداست زن را نفهمیدند. کسی که این شعار را به صورت واقعی بدهد، فردی است که برای «زن» ارزش قائل است و این شعاری که در غرب در خصوص «زن» داده می‌شود، یعنی ذلت، ذلیل، از جایگاه انسانی خود پایین آمدن، وگرنه زنی که ما در اسلام تعریف می‌کنیم، یعنی قداست، مادر، جایگاه رفیع، کانون محبت و محوریت خانواده.

شعار «زن زندگی آزادی» یعنی بردگی مدرن
او می‌گوید: به نظر، افرادی که شعار «زن زندگی آزادی» می‌دهند، در ذهن‌شان، هرزگی و بی‌مبالاتی است، وگرنه آزادی که در جمهوری اسلامی ایران برای «زن» قداست، ارزش، وقار و افتخار است، هیچ‌کجای دنیا وجود ندارد. آن‌هایی که شعار «زن زندگی آزادی» را سر می‌دهند که به نظر من، بردگی مدرن است، منظورشان همان زنانی است که در برخی کشورها در داخل ویترین نشان داده می‌شوند. اگر نظرشان این باشد که رسوایی و ذلت است و اگر نظرشان، وقار و افتخار است که با رفتارشان، سازگاری ندارد.

زن در غرب در حال خرید و فروش است
نماینده بم می‌گوید: اگر شعار «زن زندگی آزادی» به مفهوم انسانی و اسلامی است، که ما در کشورمان داریم پیاده می‌کنیم. یعنی «زن» وقار، افتخار، کرامت، ارزش، حجاب، عفت و پاکدامنی. اگر غیر از این است، یعنی بردگی. این بردگی در خیلی از کشورها و در فیلم‌هایشان نشان داده می‌شود. آن‌ها زن را این‌قدر پست و ذلیل می‌کنند تا به برده و بدتر از برده‌داری در دوران جاهلیت برسد، که در نهایت می‌بینیم زن در آن‌جا در حال خرید و فروش است.

حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی از چهره‌نگاری استفاده کند
غضنفرآبادی در خصوص کشف حجابی که در این دو ماه در کشور راه افتاده است، گفت: به نظر من، افرادی که کشف حجاب کردند، متوجه نیستند و اگر متوجه مفهوم پشت صحنه شعار «زن زندگی آزادی» بشوند، روی به چنین کاری نمی‌آورند و به زودی متوجه خواهند شد که با این شعار، چاقویی را تیز می‌کنند بر حلقوم‌شان، جایگاه و ارزش خودشان.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی از طریق اصلاح قوانین و شناسایی از طریق چهره‌نگاری، می‌تواند جلوی بی‌حجاب‌هایی که تخلف می‌کنند را بگیرد و آن‌ها را جریمه کند.
وی می‌گوید: اکنون یک هیجانی برای این افراد متخلف به وجود آمده و حال فرصتی به آن‌ها داده شده تا به خود بیایند، زیرا هنوز درگیر هیجان‌های تزریق شده از داخل و خارج هستند و از این‌رو، حاکمیت در حال مسامحه با آن‌هاست تا متوجه اشتباه خود بشوند. به نظر من، این تبلیغات گسترده‌ای که توسط دشمن وجود دارد، وقتی فروکش کند، مسلماً متخلفان متوجه انحراف خود خواهند شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)