کد خبر: ۴۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بسیج عمل‌گراست و شعارگرا نیست، تاکید کرد: بسیج اگر می‌گوید خادم مردم هستم بار‌ها به اثبات رسانده و اگر می‌گوید فدایی مردم است، جان خود را می‌گذارد که نمونه آن در حوادث اخیر قابل مشاهده است.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بسیج عمل‌گراست و شعارگرا نیست، تاکید کرد: بسیج اگر می‌گوید خادم مردم هستم بار‌ها به اثبات رسانده و اگر می‌گوید فدایی مردم است، جان خود را می‌گذارد که نمونه آن در حوادث اخیر قابل مشاهده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی (ع) این شهر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را گرامی داشت و گفت: بسیج بصیرت قوی دارد، جریان شناس، دشمن شناس و زمان شناس قوی است.
وی افزود: بسیج که ریشه‌های آن در توده‌های مردم است، فتنه شناس قوی است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: بسیج مراقب است فتنه‌ها در کشور به جریان تبدیل نشود، زیرا فتنه باید زود خاموش شود.
وی گفت: قطب و مدار فتنه چند وقت قبل، خیلی زود مشخص شد؛ آمریکا و کشور‌هایی که حامی استکبار هستند رسما اعلام کردند و این موارد در اسناد تاریخ باقی خواهد ماند.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هدف بسیج تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام است گفت: بسیج امروز افتخار کشور ماست و برای نسل‌های آینده تاسیس آن افتخار بزرگی است.
وی با اشاره به مکتب محوری بسیج افزود: بسیج دین را خوب می‌شناسد، تفکر بسیجی تفکر در خدمت دیانت است و قلب آن برای مکتب و دین می‌تپد و در این مسیر دچار سهو و خطا نمی‌شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: بسیج تابع اجرایی شدن احکام اسلامی در همه رده هاست و خودش نیز در خط مقدم، احکام اسلام را پیاده می‌کند.
امام جمعه کرمان ضمن بیان اینکه مردم محوری را از دیگر شاخصه‌های بسیج دانست گفت: بسیج از توده‌های مختلف مردم شکل گرفته است و مردم زمانی بخواهند قدرت خود را نشان دهند، در قالب بسیج این اقدام را انجام می‌دهند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با بیان اینکه بسیج حلقه وصل مردم و نیرو‌های مسلح است ادامه داد: بسیج مطیع رهبری و اطاعت از امام جامعه از ویژگی‌های بارز بسیج است.
وی با اشاره به اینکه بسیج حب و بغض خود را با کلام ولایت تنظیم می‌کند و با هر حزب و گروهی به اندازه‌ای همکاری دارد که در مسیر ولایت باشد، اظهارداشت: بسیج مراقب و مواظب است تا فرامین رهبری جامعه کامل پیاده شود.
نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: بسیج فتنه شناس است و در اوج اخلاص با خداوند است که جنس آن همان جنس لشکر عاشورا، لشکر بدر و همان لشکر در اطراف نبی مکرم اسلام (ص) است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه سخنان خود روز پرستار را نیز گرامی داشت و ادامه داد: این روز را همه کادر درمان بویژه افرادی که در دوران سخت کرونا در کنار مردم ایستادند و بعضی از آنان جان خود را از دست دادند تا مردم خود را کمک کنند، تبریک می‌گوییم.
وی روز نیروی دریایی ارتش را نیز گرامی داشت و تاکید کرد: ارتش در اوج اقتدار است و در کارنامه خود حرکت‌های ارزشی فراوانی دارد.
امام جمعه کرمان همچنین سالروز شهادت مدرس و روز مجلس را نیز گرامی داشت و افزود: شهید مدرس در مبارزه با استکبار و استعمار، در بصیرت و آگاهی و در مقاومت و شجاعت چهره کم نظیری بود و نمایندگان باید مدرس وار مراقب هوا‌ها و هوس‌ها باشند و برای خدا حرف بزنند، برای خدا تلاش کنند و امروز مجلس انقلابی در همه حوزه‌ها مانند شهید مدرس انقلابی عمل می‌کند.

آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)