کد خبر: ۴۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره نماز تا نیمه دی ماه فرصت بارگذاری آثار در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir  را دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره نماز تا نیمه دی ماه فرصت بارگذاری آثار در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir  را دارند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مهدی عربپور اظهار کرد: جشنواره نماز با عنوان "فجر تا فجر" از ۲۲ بهمن سال گذشته در سطح کشور آغاز شده و استان کرمان نیز این جشنواره را برگزار می‌کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا نیمه دی ماه فرصت بارگذاری آثار در سایت جشنواره به آدرس noor.namaz.ir را دارند.

عربپور تصریح کرد: تا پایان آبان ماه امسال ۵۰۰ اثر از استان کرمان در سایت جشنواره بارگذاری شده و پایان دی ماه داوری آثار در استان انجام می‌شود و برترین‌ها به کشور معرفی می‌شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به تجلیل از صاحبان برترین آثار جشنواره در سطح استان و کشور، بیان کرد: جشنواره نماز "فجر تا فجر" در دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره کشوری اواخر بهمن ماه امسال خواهد بود.

کودکان و دانش‌آموزان در بخش‌های فرهنگی و هنری شامل نماهنگ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و در بخش ادبی شامل خاطره و دلنوشته، داستان و قصه‌گویی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

همچنین بزرگسالان می‌توانند در بخش علمی و پژوهشی شامل تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، در بخش فرهنگی و هنری شامل: نماهنگ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی، در بخش ادبی شامل شعر، داستان، قصه‌گویی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و در بخش سرگرمی و آموزشی شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محورها و موضوع‌های این جشنواره عبارتند از: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز؛ انقلاب اسلامی، فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز؛ اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز؛ سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست، نماز؛ فرهنگ، هویت و حریت کودک و خانواده طراز ایران اسلامی، نماز؛ اصلاح فرهنگ جامعه و آثار آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز؛ آسیب‌های اجتماعی، سلامت اداری و وحدت ملی، نماز؛ فلسفه، آثار و پاسخگویی به شبهات نماز، نماز جماعت؛ اسرار، آثار و برکات اقامه آن در مساجد، مدارس، محل کار و...، نماز و اقشار؛ جامعه فرهنگی هنری، علمی، اصناف، کارگری، نظامی، مدافعان سلامت و... نماز؛ هنرهای هفت‌گانه، رسانه، دنیای مجازی و تبلیغات، نماز؛ شیوه‌ها و ابزارهای جذب نسل نو و ایجاد حس مذهبی در کودکان.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز دوشنبه ۲۸ اسفندماه1402

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/ چاقی مهمترین علت ابتلا به دیابت نوع ۲ است

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

خروجی جشنواره رسانه و عدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان با انگیزه اخاذی

خودروهای حادثه‌ساز تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

استان کرمان در حوزه میراث ناملموس در صدر قرار دارد

101 مصدوم و  چهارکشته تصادفی طی 24 ساعت در کرمان

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)