کد خبر: ۴۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با بیان اینکه در حال حاضر، مسیر رفت‌و‌آمد خودروها در معابر اطراف پارک «نشاط» مسدود است، گفت: این ترافیک در راستای گسترش شبکه آب و فاضلاب شهری ایجاد شده و مقطعی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با بیان اینکه در حال حاضر، مسیر رفت‌و‌آمد خودروها در معابر اطراف پارک «نشاط» مسدود است، گفت: این ترافیک در راستای گسترش شبکه آب و فاضلاب شهری ایجاد شده و مقطعی است.

به ‌گزارش کرنا، علی سعیدی افزود: شرکت آب و فاضلاب درخواست دوماه مسدودی مسیر مذکور را داشت که شهرداری موافقت نکرد و تأکید شد پروژه با سرعت بیشتر حداکثر طی مدت یک ماه اجرا و مسیر بازگشایی شود.

وی از شهروندان، به‌ویژه ساکنان محدوده اطراف پارک «نشاط»، به‌خاطر صبوری در تحمل ترافیک ایجادشده سپاسگزاری کرد و گفت: در حال حاضر، مسیرهای عبور و مرور از سمت پارک «نشاط» به سمت خیابان «شهید مطهری» و تقاطع «بسیج» و بالعکس، مسدود است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ادامه داد: از خودروهایی که قصد ورود به محدوده پارک «نشاط» دارند، تقاضا داریم با استفاده از علایم راهنما و بنرهایی که توسط پیمانکار این طرح تدارک دیده شده، مسیر جایگزین خود را انتخاب کنند.

سعیدی درخصوص وضعیت ترافیکی این محدوده گفت: رانندگان خودروها می‌توانند با ورود به خیابان «سعدی»، از مسیر خیابان «سعدی» و «اسفندیاری» به خیابان «شهید مطهری» وارد شوند.

وی اضافه کرد: رانندگان می‌توانند قبل از ورود به محدوده‌ پارک «نشاط» و معابر اطراف، با انحراف به‌شرق، از مسیر خیابان «سعدی» و «اسفندیاری» استفاده کنند و به خیابان «شهید مطهری» وارد شوند و از پل «9 دی» استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ادامه داد: گروهی دیگر از رانندگان می‌توانند با استفاده از مسیرهای جایگزین غرب این محدوده، با عبور از خیابان «خواجو» به کوچه «آسیاباد شمالی» رفته و از مسیرهای مورد نظر از قبیل خیابان «میرزا آقاخان» و خیابان «بهزاد» استفاده کنند.

سعیدی، با قدردانی از مردم به‌خاطر صبوری و همراهی در جهت توسعه زیرساخت‌های شهری، درخواست کرد در صورت امکان طی مدت اجرای این طرح، از مسیرهای اطراف پارک «نشاط» استفاده کرده و از این طریق به کاهش بار ترافیکی در معابر آن محدوده کمک کنند.

گفتنی است؛ ترافیک ایجادشده به‌دلیل کارگذاری یک «منهول» در جهت گسترش شبکه فاضلاب شهری بوده و با اجرای این طرح، برطرف می‌شود و مسیرهای عبورو مرور در محدوده پارک «نشاط» به وضعیت قبل باز خواهد گشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)