کد خبر: ۴۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
در کرمان عنوان شد:
فرمانده قرارگاه عمار گفت: اگر هدف انقلاب را گم کنیم، در فتنه‌ها و ماموریت‌ها شکست می‌خوریم و علت ماندگاری حاج قاسم این بود که هدف انقلاب را خوب فهمید.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: اگر هدف انقلاب را گم کنیم، در فتنه‌ها و ماموریت‌ها شکست می‌خوریم و علت ماندگاری حاج قاسم این بود که هدف انقلاب را خوب فهمید.
حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه ۱۱ دی ماه در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام حسین علیه السلام کرمان با اشاره به واقعه شهادت حضرت فاطمه و نجات جان امیرالمومنین علیهماالسلام از دست دشمنان اظهار کرد: هدف حضرت زهرا سلام الله علیها این بود امام زمانش را به ظهور برساند.
وی در ادامه با اشاره به هدف انقلاب اسلامی افزود: اگر هدف انقلاب را گم کنیم، در فتنه‌ها و ماموریت‌ها شکست می‌خوریم.
طائب با بیان اینکه علت پیروزی و ماندگاری حاج قاسم این بود که هدف انقلاب را خوب فهمید، تصریح کرد: هدف انقلاب این است امام زمان از پس پرده غیبت بیاید و می‌گویم امام زمان به ما نیاز دارد زیرا آخرین فریادی که امام حسین علیه السلام در روز عاشورا زدند "هل من ناصر ینصرنی" بود و از مردم تقاضای یاری کرد.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سنت الهی است که امام زمان را برای ظهور باید یاری کنیم، گفت: امام علی علیه السلام در معرض خطر بود و یک مدافع به نام زهرا سلام الله علیها داشت که او را نجات داد.
وی افزود: امام زمان وقتی می‌آید که نیرو پیدا کند. نیرویی که بر نیروی مخالف امام زمان غالب شود و این انقلاب و جمهوری اسلامی ماموریتش ایجاد قدرت برای امام زمان و ظهور است.
طائب خطاب به مردم با بیان اینکه فرمایشات رهبری را خوب گوش کنید افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ابعاد آن را خواص نفهمیدند اما دشمن فهمید و ما به امروز رسیدیم و به برکت خون حاج قاسم قدرت ایجاد شده و تنها بخشی از کار مانده است.
وی بیان کرد: باید در سه مرحله نظامی، امنیتی و اقتصادی ابرقدرت بشویم که در بُعد نظامی و امنیتی ابرقدرت شدیم و در حوزه اقتصادی آغاز شده و این کار با اقتصاد مقاومتی عملی می‌شود.
طائب با اشاره به مشکلات کنونی اقتصاد کشور بیان کرد: سال آینده خواهید دید از چه معبری عبور کرده‌اید.

علت شکست دشمنان جمهوری اسلامی، پای کار بودن مردم است
 فرمانده قرارگاه عمار گفت: رهبر انقلاب عصاره ملت است و هرگز ایشان از ملت خسته نشده‌اند چون ملت پای کار است و پای کار بودن ملت علت شکست دشمن است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب عصر امروز 11 دی ماه در ویژه برنامه گلزار شهدای کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: معتقدم اگر حاج قاسم سلیمانی زنده شود، از این ملت تشکر می‌کند و دعا می‌کند.
او، خطاب به دشمن که گاهی متوهم می‌شود و ادعای براندازی نظام اسلامی را دارد، می‌گوید: رهبر انقلاب عصاره ملت است. آیا یک بار دیده‌اید که از این مردم خسته شده باشد؟ هرگز ایشان از ملت خسته نشده‌اند چون ملت پای کار است. پای کار بودن ملت علت شکست دشمن است.
فرمانده قرارگاه عمار، بیان کرد: حاج قاسم جزو کسانی بود که خودش را به خدا فروخته بود. نماینده خدا در روی زمین امام زمان (عج) است و در دوران غیب، رهبر نماینده امام زمان (عج) است و وقتی که رهبرش به او(حاج قاسم) هر دستوری می داد، اطاعت می کرد.
به گفته او، لازمه ادعای ایمان، فروختن جان و مال خود به خداست. حاج قاسم دقیقا می‌دانست که دارد می‌رود جسم خود را به خریدار تقدیم کند.
طائب، شهدا را نابغه دانست و اظهار کرد: اگر مدافعین حرم نبودند ما باید در همدان و کرمانشاه می جنگیدیم.
او، با اشاره به دعای ندبه عنوان کرد: اگر همه سختی های کل عمر ما را جمع کنند به اندازه سختی های یک روز امام زمان (عج) نمی شود. حاج قاسم برای امام زمانش ایجاد قدرت کرد و محصول حاج قاسم محور مقاومت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)