کد خبر: ۴۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
سردار معروفی عنوان کرد:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری روز عاشورا گفت: انقلاب اسلامی همان انقلاب عاشورایی است و شهدا با خون خودشان آن را تثبیت کردند و دشمنان بدانند که ذائقه و ذهن ما را نمی‌توانند تغییر دهند زیرا ما زاییده عاشورا هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری روز عاشورا گفت: انقلاب اسلامی همان انقلاب عاشورایی است و شهدا با خون خودشان آن را تثبیت کردند و دشمنان بدانند که ذائقه و ذهن ما را نمی‌توانند تغییر دهند زیرا ما زاییده عاشورا هستیم.
به گزارش ایسنا سردارحسین معروفی پیش از ظهر امروز ۱۴ دی ماه در گردهمائی فرزندان شهداء به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: شهداء سوختند اما لحظه ای ذائقه‌شان نسبت به دین تغییر نکرد و هشت سال، کربلا و عاشورا را تکرار کردند.
او می گوید: کربلا تنها مکان مقدسی است که انسان ها برای خدا در سر و جان دادن سبقت گرفتند و شهدا برای حفظ ناموس و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر سبقت می گرفتند و سر اینکه چه کسی اول به خط دشمن بزند، دعوا بود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری روز عاشورا عنوان کرد: انقلاب اسلامی همان انقلاب عاشورایی است و شهدا با خون خودشان آن را تثبیت کردند و دشمنان بدانند که ذائقه و ذهن ما را نمی توانند تغییر دهند زیرا ما زاییده عاشورا هستیم.
او، ضمن اشک ریختن به یاد زمان حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: حقیقت ایران و انقلاب، حضور مردم در تشییع شهدای گمنام در چند روز اخیر بود.
معروفی خطاب به فرزندان شهدا گفت: سعی کنید عاطفه مقدس را در وجودتان نگهدارید و این عاطفه مقدس، گره قلبیتان را با اهل بیت قوی می کند و شما را از اهل بیت جدا نمی کند.
به اعتقاد معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، شهید سلیمانی را باید به حقیقت او معرفی کرد و ایشان معجزه و محصول این انقلاب است و مربی سردار دل ها، مقام معظم رهبری است.
او، ایمان واقعی، توکل واقعی به خدا، بصیرت، صبر، ولایت باوری، صدق و اخلاص را مولفه های وجودی سردار حاج قاسم سلیمانی می داند و اظهار کرد: حاج قاسم وعده های الهی را باور و صبر سخت داشت.
معروفی با اشاره به سخن شهید سلیمانی که می گوید «ترامپ قمارباز، من حریف تو هستم. شما برای ما خط و نشان می‌کشید؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد؛ من حریف شما هستم» بیان کرد: حاج قاسم با این سخنش، دشمن را تحقیر و کوچک کرد و ایران و ایرانی را بزرگ کرد و یکی از ویژگی های بزرگ حاج قاسم تحقیر دشمن بود.
معاون سازمان بسیج مستضعفین با تکید بر اینکه نظامات شهید سلیمانی را باید گفت و خاطراتشان هم بیان شود، در ادامه اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی معتقد بود که جبهه انقلاب و اسلام نباید ضعیف شود و با نگاه رفاقت بین همه اتحاد ایجاد می‌کرد. شهید سلیمانی از فرماندهان خود ۱۰۰ درصد اطاعت می‌کرد و بدانید فرمانده خوب، فرمانبر خوبی است. چرا بی تقوایی می‌کنید؟ شهید سلیمانی با حکم رهبر از فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان خداحافظی کرد و بنده در آن مراسم حضور داشتم. کسی که با یکی از رسانه‌ها درمورد نحوه رفتن سردار سلیمانی مصاحبه کرده، کذب گفته است.
او تصریح کرد: هشت سال کشور ایران در مقابل همه شرق و غرب جنگیدند و در آن جنگ نابرابر ۱۸۸ هزار شهید دادیم و نگذاشتیم پای نحس اجنبی به خاکمان برسد، حال بگویید چه کسی ناموس پرست است؟ رشادت های سردار سلیمانی و شهدا در زمان مبارزه با داعش نیز نشانه این مسئله است.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که باید اندیشه زیبای شهید سلیمانی را تبیین کنید، اظهار کرد: حاج قاسم نماد همه حزب ها و جناح های سیاسی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)