کد خبر: ۴۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس صنف جایگاهداران کشور با بیان اینکه در جایگاه‌های سوخت کشور کمبود بنزین وجود ندارد، گفت: طبیعی است که به دلیل بارش برف و یخبندان در برخی مسیرها حمل سوخت کمی با کندی انجام پذیرد، ولی تا این لحظه کمبود بنزین یا تعطیلی گسترده در جایگاه‌ها؛ بطوریکه مساله بحرانی باشد نداشته‌ایم.

رئیس صنف جایگاهداران کشور با بیان اینکه در جایگاه‌های سوخت کشور کمبود بنزین وجود ندارد، گفت: طبیعی است که به دلیل بارش برف و یخبندان در برخی مسیرها حمل سوخت کمی با کندی انجام پذیرد، ولی تا این لحظه کمبود بنزین یا تعطیلی گسترده در جایگاه‌ها؛ بطوریکه مساله بحرانی باشد نداشته‌ایم.

به گزارش ایلنا، اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور، درباره وضعیت تامین بنزین در حال حاضر اظهارداشت: علیرغم شایعات در فضای مجازی، تمامی فعالین عرصه سوخت برای ارسال به موقع فراورده نفتی به جایگاه‌ها تلاش می‌کنند و طبیعی است که به دلیل بارش برف و یخبندان در برخی مسیرها حمل سوخت کمی با کندی انجام پذیرد، ولی تا این لحظه کمبود بنزین یا تعطیلی گسترده در جایگاه‌ها؛ بطوریکه مساله بحرانی باشد نداشته‌ایم.

وی افزود: در همه سال‌ها حمل فراورده در فصل زمستان خصوصا در مسیرهای برف‌گیر و گردنه‌ها به سختی انجام می‌شود و با توجه به خطرناک بودن حمل بنزین ناوگان حمل باید با احتیاط عمل کنند که البته امسال سرمای بی‌سابقه، سوخت‌رسانی این ناوگان به نیروگاه‌ها نیز به مشکلات اضافه شده است، مسیرهای حمل به جایگاه‌ها از یک کیلومتر مسافت تا ۳۰۰ کیلومتر متغیر است و طبیعتا کمبود ناوگان یا کندی در رفت و آمد می‌تواند مشکل‌ساز باشد، ولی تمامی مالکان جایگاه‌ها و پرسنل بدون وقفه به عرضه سوخت مشغولند و تمام تلاش خود را در جهت درخواست به موقع ارسال فراورده به جایگاه انجام می‌دهند.

قلیزاده تاکید کرد: در جایگاه‌های سوخت کشور کمبود بنزین وجود ندارد و در اکثر آنها در مخازن، ذخیره‌سازی هم وجود دارد.

وی ادامه داد: در مسیرهایی که برف‌گیر است و کندی در رفت و آمد را شاهدیم نظارت و رصد بیشتری جهت اطمینان از ارسال و دریافت فراورده نفتی جایگاه‌ها انجام می‌شود، اکنون بیش از ۴۲۰۰ جایگاه عرضه فراورده نفتی در آماده‌باش هستند و بیش از ۱۳۰۰۰ نفتکش در حمل فراورده تلاش شبانه‌روزی دارند.

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: البته ممکن است تاخیر در ارسال و دریافت فراورده موجب توقف مقطعی توزیع سوخت برخی جایگاه‌هایی که در این مناطق مستقر هستند، بشود ولی تعطیلی گسترده و طولانی‌مدت به طوریکه موضوع را بحرانی کند نداریم.

وی خاطرنشان کرد: همه جایگاه‌های عرضه سوخت برای مردم منطقه خودشان اهمیت دارند و جایگاه‌ها به مهم و کمتر مهم قابل تقسیم نیستند و اگر مشکلاتی باشد مردم و جایگاهداران می‌توانند به این مجموعه صنفی یا مسئولین شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منعکس کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)