کد خبر: ۴۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر اطلاعات در کرمان عنوان کرد:
وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم‌پایه در کشور است، گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشور‌های غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.
به گزارش تسنیم  حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب در شورای تأمین استان کرمان با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به‌دنبال توطئه علیه نظام انقلاب و مردم بوده است، اظهار داشت: از همان ابتدا هدف آمریکا براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده است.
وی با یادآوری اینکه دشمنان نظام و انقلاب در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشار‌های حداکثری، بهانه‌های حقوق‌بشری، ابزار‌های رسانه‌ای و ائتلاف‌های نظامی سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفته‌اند، گفت: با وجود همه تلاش‌های دشمنان برای براندازی نظام، برای چندمین بار با شکست مواجه شدند و برای آنها مسجّل شد که هیچ جایگاهی بین مردم ما ندارند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به‌دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است، افزود: این بار هم با همکاری مردم و هم‌افزایی نیرو‌های نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.
وی با ابراز اینکه دشمن به‌دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: با همت سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرز‌های کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.
خطیب ادامه داد: دشمن همواره به‌دنبال فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و کشور ماست و به همین دلیل باید همیشه هوشمند باشیم تا در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشویم.
وی با تصریح به اینکه جهت‌گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت‌محوری و انضباط اقتصادی است و رئیس جمهور به‌دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است، گفت: کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرار‌های مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی از جمله اولویت‌های دولت است.
وزیر اطلاعات با ابراز اینکه سفر‌های استانی رئیس جمهور یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق است، اضافه کرد: با تشکیل صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها می‌توانیم موجی از امید را بین مردم شاهد باشیم.
وی استقبال باشکوه مردم یزد از رئیس جمهور با وجود تبلیغات سوء دشمن را ناشی از حضور فعال مردم دانست و گفت: باید قدردان این ملت باشیم و باید خدمات نظام برای مردم تبیین شوند و در این بین نقش رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی نقش قابل‌توجهی است.
خطیب بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و با وجود طراحی‌های دنباله‌دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته است توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.
وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم‌پایه در کشور است، گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشور‌های غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.
‌خطیب افزود: هجمه اخیر صورت‌گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
 در سفر حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات به کرمان با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان، مدیرکل جدید معرفی شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)