کد خبر: ۴۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه زیبنده نیست مردم همیشه در صف‌های طولانی بمانند گفت: با مدیریت و پیش‌بینی می‌شد مانع چنین صف‌هایی برای دریافت سیلندرهای گاز مایع شد و این مساله به دلیل سومدیریت تشکیل می‌شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه زیبنده نیست مردم همیشه در صف‌های طولانی بمانند گفت: با مدیریت و پیش‌بینی می‌شد مانع چنین صف‌هایی برای دریافت سیلندرهای گاز مایع شد و این مساله به دلیل سومدیریت تشکیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: مسئولین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همچنین نسبت به توزیع نفت و رساندن به موقع به شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این سرمای شدید مردم دچارمشکل نشوند.

وی ادامه داد: مبلغی بابت برگزاری نمایشگاه پاییزه در جیرفت به عنوان ودیعه از برخی از بازاریان از شهرهای مختلف گرفته شده بود که هنوز با گذشت حدود چند ماه پس داده نشده است.

حجت الاسلام تارم افزود: از اتاق اصناف جیرفت انتظار می‌رود حامی بازاریان باشد و این تاخیر پذیرفته نیست بنابراین هرچه سریع‌تر مبالغی که بابت ودیعه دریافت شده بود با خسارت ایجاد شده به بازاریان پس داده شود.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به اینکه پارلمان اروپا در اقدامی مداخله جویانه قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد که در آن سپاه پاسداران مردمی، انقلابی و ضد تروریسم را به عنوان تروریست معرفی کرده است گفت: اروپا باید قدر سپاهی را بداند که اگر مبارزه همه جانبه آن نبود امروز اروپا هم دچار داعشی‌ها بود.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شر تروریست‌های داعش را از جهان دفع کرد و اروپا هم نباید برخلاف قوانین بین‌المللی یک نهاد رسمی را در لیست تروریستی بگذارد.

وی با بیان اینکه این سر و صداها که یکی از اهداف آن باجگیری در مذاکرات است، هیچ خللی در روحیه مردم و مسئولین ایجاد نخواهد کرد اضافه کرد: خودشان حامی تروریست‌هایی هستند که دستشان به خون هزاران بیگناه آلوده است و این تروریست‌ها در پناه آنها امنیت گرفتند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به اینکه این قطعنامه‌ها هیچ اثری ندارد و اجرایی نیست اظهار کرد: سپاه پاسداران نیز امروز تحریم نشده بلکه چهار دهه است مورد تحریم قرار گرفته و در سایه همین تحریم‌ها کشور را به قدرت برتر نظامی، پهپادی و موشکی منطقه تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: با طولانی شدن جنگ اوکراین، اروپا درگیر مشکلات عمده‌ای شده و می‌خواهد با طرح چنین مسائلی جامعه خود را از مشکلات داخلی ناشی از آن دور نگه دارد.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: مردم تاکنون حامی نهادهای انقلابی بوده‌اند و از این پس هم از سپاه پاسداران حمایت کرده و توجه بیشتری به این نهاد انقلابی خواهند داشت.

وی یادآور شد: یکی از اهداف دشمنان با چنین اعمالی ایجاد دو دستگی در جامعه است اما قاطبه ملت حمایت همه جانبه خود را از همه نهادهای نظامی و در راس آنها از سپاه پاسداران اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به اینکه موضوع ابرجاسوس انگلیسی جای درسهای بسیاری دارد گفت: او کسی با سابقه‌های مهم از جمله هفت سال حضور در جبهه و صاحب مسئولیت‌های فراوان در نظام بود و به گفته خودش هیچ کمبودی نداشته اما درگیر وسوسه‌های شیطانی شده است.

وی تاکید کرد: پدر پیر استعمار از کسی ناامید نیست و به سراغ چنین افرادی هم می‌رود، پس انسان باید به عاقبت خود حساس باشد و از رفتار خود مراقبت کند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه یکی از حکمت‌های حجاب امنیت بویژه امنیت اجتماعی در حوزه زنان است افزود: قرآن اولین توطئه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی اجتماعی را استفاده از برهنگی و برداشتن پوشش و حجاب می‌داند.

وی یادآور شد: آمارهای رسمی خود غرب حاکی از آزار و اذیت زنان و دختران حتی در نهادهای دولتی و ارتش آمریکا به شکلی فاجعه آفرین است و این برخلاف این تفکر است که بی‌حجابی موجب سیری و بی‌تفاوتی مردان می‌شود.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: غرب به دنبال برداشتن حجاب و متلاشی کردن خانواده بویژه در جوامع اسلامی است تا با رواج فساد، فحشا و استحاله فرهنگی آنها را آماده سلطه خود کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)