کد خبر: ۴۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد شریفی، رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع تعطیلات نوروز برخی شهروندان از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم برای انجام مسافرت‌های نوروزی را کرده‌اند و ضمن مراجعه به آژانس‌های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور افراد سودجو و کلاهبردار از این موقعیت سوءاستفاده کرده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود ابتدا دفتری را در سطح شهر اجاره، سپس با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به تلفن همراه شهروندان، چاپ آگهی در مطبوعات و یا پخش آگهی در سطح شهر اقدام به تبلیغات فریبنده می‌کنند.

شریفی با بیان اینکه این افراد شیاد در خصوص اعزام مسافران و گردشگران در ایام نوروز به شهرها و کشورهای مختلف از طریق تورهای گردشگری فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در ادامه شهروندان نیز پس از ثبت‌نام و پرداخت وجه نسبت به تهیه بلیط اقدام و هنگام سررسید پرواز پس از مراجعه به فرودگاه پی به جعلی بودن بلیت‌ها برده و سپس متوجه می‌شوند شرکت مذکور تعطیل و متهمان متواری شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت که برای انجام مسافرت و جهت تهیه بلیت به مراکز و آژانس‌های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید، تاکید کرد: به آگهی‌هایی که در فضای مجازی، روزنامه‌های کثیرالانتشار، سطح شهر و یا معابر عمومی در خصوص اعزام گردشگر به خارج از کشور توسط تورهای گردشگری (علی الخصوص در ایام تعطیلات نوروز) مشاهده می‌کنید، اعتماد نکنید.

شریفی گفت: برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه‌ها مراجعه کنید و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا افرادی که خود را نماینده آژانس‌ها معرفی می‌کنند و یا شرکت‌ها و آژانس‌های غیر معتبر خودداری کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)