کد خبر: ۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب است و دیگر تمدید نمی‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب است و دیگر تمدید نمی‌شود.

به گزارش مهر، صادق ستاری فرد با بیان اینکه تا امروز ۴۷۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزگاری ثبت‌نام کردند که نسبت به سال گذشته که ۱۶۰ هزار نفر بودند و رشد قابل توجهی داشته است گفت: هدف ما رقابت‌پذیری بیشتر و جذب بهترین معلمان است و به این هدف رسیده‌ایم.

وی افزود: از روز گذشته محدودیت رشته‌ها برای برخی افراد که سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی دارند حذف شد و این امکان را فراهم می‌کند که همه کسانی که در ساحت‌های آموزشی تربیتی فعالیت کرده‌اند بتوانند در آزمون شرکت کنند. دارندگان حداقل دو سال سابقه بدون توجه به رشته تحصیلی صرفاً با مدرک کارشناسی می‌توانند در آزمون ثبت‌نام کرده و شرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه گروه اول معلمان دارالقرآن‌ها هستند، دوم معلمانی که سال‌ها در آموزش و پرورش بوده‌اند مانند خرید خدماتی‌ها حق‌التدریسی‌ها و معلمان مدارس غیردولتی و گروه چهارم مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی، گروه پنجم نیز همه کسانی که سابقه فعالیت در مؤسسات آموزشی و فرهنگی و تربیتی دارند با ارائه هر مدرک کارشناسی می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

ستاری‌فرد ادامه داد: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام است و دیگر تمدید نمی‌شود و درخواست می‌کنیم داوطلبان تا ساعت ۲۴ ثبت‌نام کنند. آزمون استخدامی ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود. منابع آزمونی هم اعلام شده و از سردرگمی افراد جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه آزمون دبیری هم بعد از آزمون آموزگاری برگزار می‌شود عنوان کرد: بخشی از نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون مرتفع می‌شود. برای جبران نیاز سال آینده هم از طریق دانشگاه فرهنگیان و هم آزمون استخدامی اقدام می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تأمین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شدند بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه‌هایی داریم و قرار شده دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌ها همکاری‌هایی برای تأمین معلم داشته باشد گفت: مقدمات کار فراهم شده و برخی دانشگاه‌های تراز برای برخی رشته‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)