مدیر حمل ونقل جادهای استان کرمان گفت: با رانندگان اتوبوسهای جادهای که رفتار نامناسبی با مسافران داشته باشند برخورد میشود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، احسان عراقیزاده اظهارداشت: بر اساس استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی، تعداد محدودی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان شاکی بودهاند که به کمیسیونهای رسیدگی به تخلفات معرفی شدهاند.
وی خواستار گزارش این قبیل تخلفات شد و گفت: شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.
عراقی زاده افزود: تیمهای کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکتها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارتهای خود افزودهاند.
وی بیان داشت: میزخدمت و پاسخگویی به درخواستهای مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفرهای نوروزی از هم اکنون در پایانههای مسافربری فعال شدهاند و کارشناسان این اداره کل به طور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.
عراقی زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکتهای مسافربری، کمیسیونهای ماده ۱۱ و ماده ۱۲ به صورت ویژه تشکیل و به تخلفات در همان محل رسیدگی میکنند.