کد خبر: ۴۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان حل شده و اجرای این طرح از اولویت‌های استان است که در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار کرمان گفت: مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان حل شده و اجرای این طرح از اولویت‌های استان است که در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی فداکار در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه دستگاه‌هایی که در مصوبات سفر رئیس جمهور موظف به تامین اعتبار از وزارتخانه هستند حتماً باید این اعتبارات را پیگیری کنند، اظهار داشت: چنانچه این اعتبار تامین نشود، اعتبار استانی نیز به آنها نخواهیم داد و ادارات استان موظف به پیگیری اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به استان کرمان هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رتبه کسب و کار استان کرمان در کشور، گفت: رتبه کسب و کار استان کرمان بهبود یافته و در حال حاضر رتبه 25 کشوری را داریم که باید تلاش شود که فضای کسب و کار استان بهتر شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ترک تشریفات یک ضرورت در جاهایی است که اعتبار درحال برگشت از استان است و یا اصلا پیمانکاری شرکت نکرده است، افزود: در همه موارد نمی‌شود ترک تشریفات داشت.

وی با اشاره به اینکه عمده اعتبارات سفر هیئت دولت به استان کرمان  مصوبات مربوط به دستگاه‌های زیربنایی و زیرساختی است، گفت: این دستگاه‌ها حتماً در جذب اعتبارات و اسناد تلاش کنند.

فداکار با بیان اینکه مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان حل شده است، ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های استان است و در سال جدید هم با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران به جلسات برنامه‌ریزی دعوت شوند و حتماً نظر آنها اخذ شود، افزود: پرداخت حقوق کارکنان دولت در استان پرداخت شده است و در شب عید از این بابت نگرانی نداریم.

استاندار کرمان با بیان اینکه شاخص‌های اقتصادی استان کرمان خوشبختانه مثبت بوده و در بهره‌وری استان رتبه اول را کسب کرده است، گفت: 108 درصد تعهد اشتغال استان کرمان محقق شده است و تلاش می‌شود کاهش بیکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه جذب کامل اعتبارات تملک دارایی به اشتغال محقق می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود سال آینده بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان به بهره‌برداری رسیده و اشتغالزایی بیشتری داشته باشیم.

فداکار بیان کرد: با تخصیص کامل اعتبارات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان رونق اقتصادی استان محقق می‌شود و حتما به توسعه استان کمک می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)