کد خبر: ۴۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
سخنگوی سپاه در کرمان:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوار هستیم همان‌طور که ملت ایران روزی شاهد تحقق آرزوی خود برای آزادی خرمشهر بودند، امت اسلامی نیز بازگشت مجدد بیت‌المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند و به‌امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوار هستیم همان‌طور که ملت ایران روزی شاهد تحقق آرزوی خود برای آزادی خرمشهر بودند، امت اسلامی نیز بازگشت مجدد بیت‌المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند و به‌امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با بیان اینکه عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و پیشروی جبهه مقاومت شتاب بیشتری گرفت، اظهارداشت: رژیم صهیونیستی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود روبه‌روست و همه سرزمین‌های اشغالی صحنه مبارزه برای آزادی بیت‌المقدس است.

وی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان در تشریح جزئیات راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور، گفت: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس قرار داریم و در ستاد انتفاضه و قدس تصمیم گرفته شد که برنامه‌های روز جهانی قدس امسال را از محضر آرامگاه شهید سرافراز اسلام، قهرمان ملت ایران و شهید قدس حاج قاسم سلیمانی اعلام کنیم.

سردار شریف با بیان اینکه "امسال روز جهانی قدس 23 ماه مبارک رمضان مصادف با 25 فروردین 1402 در پهنه جغرافیای ایران اسلامی، جهان اسلام و اقصی نقاط کره زمین برگزار می‌شود"، گفت: 44 سال از نام‌گذاری معجزه‌گونه حضرت امام خمینی(ره) برای روز جهانی قدس که فلسفه آن حمایت همه‌جانبه امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان از آرمان فلسطین است، می‌گذرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه "44 سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم"، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی(ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تأکید داشته و دارند.

وی با بیان اینکه "پرچم‌دار فلسطین در دنیای امروز مقام معظم رهبری هستند، میدان‌دار و علمدار این صحنه در بیست و چند سال گذشته شهید سلیمانی بودند و امروز ما شاهد به ثمر نشستن زحمات او در تقویت جبهه مقاومت هستیم"، ادامه داد: حاج قاسم بود که تلاش کرد ‌راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین و حتی فرزندان نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد دهد.

سردار شریف با ابراز اینکه شهید سلیمانی بود که الهام‌بخش مبارزه همه‌جانبه فلسطینی‌ها با تکیه بر سرانگشتان دست و بازوان خود فلسطینی‌ها شد، اضافه کرد: مردم فلسطین مجدداً راه مقاومت را در پیش گرفتند و در حدود دو سال قبل بیش از 300 شهید تقدیم آرمان فلسطین کردند؛ مردم فلسطین در سال جاری فقط 90 شهید در غزه، کرانه باختری، سرزمین‌های 1948 و در سرزمین‌های 1967 تقدیم آرمان فلسطین کردند.

وی ادامه داد: امروز به‌برکت تلاش فرزندان فلسطین و فرزندان جبهه مقاومت و به‌برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب و میدان‌داری شهید سلیمانی و شاگردان تربیت‌یافته مکتب شهید سلیمانی همه سرزمین 27 هزار کیلومترمربعی اشغال‌شده فلسطین، صحنه مبارزه و رویارویی برای آزادی بیت‌المقدس شده است، این آرمان برای همه امت اسلامی یک آرزو است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امیدوار هستیم همان‌طور که ملت ایران روزی شاهد تحقق آرزوی خود برای آزادی خرمشهر بودند، امت اسلامی نیز بازگشت مجدد بیت‌المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند و به‌امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه "به مردم فلسطین می‌گوییم که «مردم ایران سرافرازانه برای ادای تکلیف شرعی و کمک به مظلومین پشتیبان شما بوده و هستند»"، گفت: مردم ایران در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده و مشکلات زیادی را هم تحمل کرده‌اند.

سردار شریف با یادآوری اینکه "آرمان مقدس فلسطین مسئله محوری جهان اسلام در دنیای امروز است و همه کفار و خبائث عالم جمع شدند که در این صحنه مسلمانان شکست بخورند"، افزود: اما قرائن و شواهدی که امروز ما در سرزمینهای اشغالی می‌بینیم حاکی از آن است که برگزاری روزهای جهانی قدس و فریادها و بازخوانی‌های پرونده فلسطین در 44 سال گذشته و همه آن حمایت‌ها، کمک‌ها و توانمندسازی‌های جبهه مقاومت امروز به بار نشسته است.

وی با تأکید به اینکه "ما امروز از هر زمانی دیگر به آزادی بیت‌المقدس و آزادی مردم فلسطین نزدیک‌تر هستیم و روز جهانی قدس 1402 روز اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است"، خاطرنشان کرد: پیمان ننگینی که به‌ابتکار ترامپ جنایتکار، رئیس جمهور وقت ظالم آمریکایی‌ها نام‌گذاری شده بود و بعضی کشورها هم متأسفانه گول آن جنایتکار تاریخی را خوردند اما ملت‌های مسلمان و افکار عمومی جهان اسلام برنتابیدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه "قطعاً روز جهانی قدس امسال روز پایان پیمان ننگین، خفت‌بار و ذلت‌بار آبراهام خواهد بود و ملتهای مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد بر خواهند آورد که «تنها راه رسیدن به بیت‌المقدس و آزادی مردم فلسطین، مقاومت است»"، اضافه کرد: راهی که امروز شاهد آن در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

وی با بیان اینکه "امروز رژیم صهیونیستی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود روبه‌رو است"، تصریح کرد: بحران امنیتی رژیم صهیونیستی از چند سال قبل شروع شده بود و امروز ما شاهد بحران اجتماعی و سیاسی هم در اسرائیل هستیم.

سردار شریف با اظهار اینکه "بحران امنیتی اسرائیل، مقابله با فلسطینی‌ها بود ولی امروز سرزمین‌های اشغالی صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی است که می‌خواهد در برابر تمامیت‌خواهی جریان دیگری از صهیونیست‌ها بایستد"، ادامه داد: این یک فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است که از این موقعیتی که خداوند پیش آورده است، استفاده بکنند.

وی با بیان اینکه "همه کسانی که تا دیروز آهنگ حمایت از رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند امروز پشیمان شدند"، افزود: امروز ما شاهد مهاجرت معکوس کسانی که گول رژیم صهیونیستی را خورده بودند به سرزمین‌های مادری خود هستیم و امروز هیچ امنیتی در هیچ نقطه‌ای از 27 هزار کیلومترمربع اشغال‌شده توسط رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها روزگاری به‌دنبال سرزمین‌های از نیل تا فرات بودند، گفت: اما امت اسلامی، فرزندان مقاومت، فرزندان فلسطین، فرزندان لبنان و فرزندان حاج قاسم سلیمانی کاری کردند که آنها دور همان محدود سرزمینی را هم که داشتند دیوار بتونی بکشند.

وی با یادآوری اینکه اسرائیلی‌ها روزی می‌گفتند که «اسرائیل قلعه و دژی تسخیرناپذیر است»، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که در جای جای آن سرزمین اشغال‌شده مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست‌ها جریان دارد و این از برکات نام‌گذاری روز جهانی قدس و 44 سال مقاومت ملت ما و حضور در راهپیمایی است.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: به روح حاج قاسم سلیمانی عرض می‌کنیم که «فرمانده دلاور و میدان‌دار عرصه مقاومت، شهید قدس! ما و بازماندگان مکتب حاج قاسم، راه شما را با تمام قدرت و با انگیزه و ایمان مضاعف ادامه می‌دهیم».

وی بیان کرد: «در حدود سه سالی که از شهادت شما می‌گذرد شاهد هستیم که صحنه عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و پیشروی امت اسلامی شتاب بیشتری گرفته و این به‌برکت خون شما و همه کسانی است که در رکاب شما در مبارزه با داعش و کسانی که علیه مسلمانان اقدام می‌کردند، مبارزه کردند».

سردار شریف با ابراز اینکه «خون شما خیر و برکت فراوانی داشت»، گفت: شهید سلیمانی همچنان زنده، میدان‌دار و راهنمای ما برای رسیدن به آرمان آزادسازی سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه قدس عزیز خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)