کد خبر: ۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
زنی که دو فرزندش را به قتل رسانده است در بازجویی‌ها شیوه ارتکاب به وقوع جنایت را شرح داد و صحنه جرم را بازسازی کرد.
روزنامه شرق نوشت: زنی که دو فرزندش را به قتل رسانده است در بازجویی‌ها نحوه ارتکاب به وقوع جنایت را شرح داد و صحنه جرم را بازسازی کرد. 

کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی روز هفتم مرداد از وقوع جنایتی هولناک مطلع شدند و وقتی به محل حادثه رفتند اجساد دختر و پسری خردسال را یافتند که غرق در خون بودند و کاملا مشهود بود با ضربات چاقو از پا درآمده‌اند. مقتولان خواهر و برادر هشت و ٩ ساله بودند که پدرشان سال‌ها قبل فوت شده بود اما از مادر آنها خبری نبود. 

مأموران با توجه به ناپدیدشدن مادر مقتولان به این زن ظنین شدند و تصمیم گرفتند او را بازداشت کنند اما ردی از مظنون که هایده نام دارد وجود نداشت تا اینکه سرانجام بعد از گذشت سه روز این زن شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی‌های اولیه مردی را به‌عنوان قاتل معرفی کرد اما وقتی مأموران حرف‌های او را قانع‌کننده تشخیص ندادند و سؤالات بیشتری از وی پرسیدند بالاخره اقرار کرد خودش دست به این جنایت زده است. 

هایده درحالی‌که به‌شدت پریشان و مضطرب بود در اعترافاتش گفت: «شوهرم سال ٨٩ فوت شد و از آن به بعد با بچه‌هایم تنها بودم. با اینکه مشکل مالی نداشتم تنها زندگی‌کردن برایم خیلی سخت بود. باید از بچه‌ها مراقبت می‌کردم و به کارهایشان می‌رسیدم و کسی نبود که کمکم کند. 

در این سال‌ها خیلی سختی کشیدم تا اینکه شب حادثه ناگهان به فکرم رسید بچه‌ها را به قتل برسانم. من از قبل هیچ نقشه‌ای برای آدم‌کشی نداشتم و آن فکر یک‌دفعه به ذهنم خطور کرد و هنوز هم نمی‌دانم چطور به چنین نتیجه‌ای رسیدم اما آن زمان نقشه‌ای کشیدم و در اجرای آن بسیار مصمم بودم».

متهم‌به‌قتل در ادامه توضیح داد: «من هیچ‌وقت بیماری خاصی نداشتم و هرگز در مرکز درمانی بستری نشدم فقط داروی خواب‌آور مصرف می‌کردم. آن شب چند قرص خواب‌آور به بچه‌هایم خوراندم و منتظر ماندم تا آنها به خواب عمیق فروبروند. سپس سراغ پسرم رفتم. برای قتل چاقویی برداشته بودم. هنگامی که می‌خواستم ضربه بزنم پسرم چشمانش را باز کرد ولی من که تصمیم قطعی خودم را گرفته بودم تردید نکردم و ضربات را زدم؛ بعد سراغ دخترم رفتم و او را هم به‌همین‌ترتیب کشتم؛ البته دخترم پیش از مرگ سعی کرد تیغه چاقو را بگیرد و آن را از دستم دربیاورد اما موفق نشد. 

بعد از انجام قتل‌ها با روشن‌گذاشتن تلویزیون و کولر از خانه فرار کردم و با یک ماشین که راننده‌اش مردی مسن بود راهی یکی از شهرهای شمالی شدم و در شمال با پیرمرد خانه‌ای را کرایه کردیم؛ اما بعد از سه روز به شهر خودمان برگشتم و دستگیر شدم. اول می‌خواستم قتل را گردن پیرمرد بیندازم اما حرف‌هایم قابل باور نبود به‌همین‌دلیل ناچار شدم واقعیت را بگویم».

متهم به قتل بار دیگر تکرار کرد: «از تنهایی خسته شده بودم و دیگر نمی‌توانستم این وضعیت را ادامه بدهم؛ به‌همین‌دلیل هم به فکر قتل بچه‌هایم افتادم».هایده در ادامه توسط پلیس به خانه‌اش منتقل شد و صحنه جنایت را بازسازی کرد. این زن اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. 
برچسب ها: زن ، قتل ، فرزندان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)