کد خبر: ۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
یک عضو شورای شهر کرمان گفت: صبح امروز (دوشنبه 30 شهریورماه) جلسه فوق العاده برای انتخاب هیات رییسه شورا شهر کرمان برگزار شد که در این جلسه آقای مشرفی به عنوان رییس شورا، آقای منصوری نایب رییس، آقای جعفری خزانه دار، آقای پنجعلی زاده منشی اول ، خانم مومنی به عنوان منشی دوم و ربانی به‌ عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان انتخاب شدند.
یک عضو شورای شهر کرمان گفت: صبح امروز (دوشنبه 30 شهریورماه) جلسه فوق العاده برای انتخاب هیات رییسه شورا شهر کرمان برگزار شد که در این جلسه آقای مشرفی به عنوان رییس شورا، آقای منصوری نایب رییس، آقای جعفری خزانه دار، آقای پنجعلی زاده منشی اول ، خانم مومنی به عنوان منشی دوم و ربانی به‌ عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان انتخاب شدند.

مهنوش مومنی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه در جلسه شب گذشته (یکشنبه) شورا، برخی اعضای شورا در نمازخانه شورا تشکیل جلسه دادند و سپس اذعان کردند که حاضر به شرکت در جلسه نمی باشیم، و با یک سنایوریوی از پیش تعیین شده با آقای مویدی؛ حاضر به حضور در جلسه نمی شدند که بنده به آقای مویدی به عنوان رییس جلسه اعتراض کردم که قانون را رعایت نکرده اید که بلافاصله آقای مویدی با بنده درگیری لفظی پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر آقای مویدی نیز جلسه را ترک نمی کرد، با توجه به عدم حضور برخی از اعضای شورا که در حیاط حضور داشتند اما در جلسه شرکت نمی کردند،  جلسه به حد نصاب نمی رسید افزود: باید در 12 شهریور مانند سایر نقاط کشور جلسه هیات رییسه شورا تشکیل می گردید که این جلسه  به بهانه فوت یکی از اقوام آقای مویدی تشکیل نشد (در صورتی که اقوام ایشان در 15 شهریور فوت کرده اند) اما می توانستند جلسه را تشکیل دهند. ایشان زمانی که با اعتراض بنده بر روی این موضوع مواجه شدند؛ شروع به داد و فریاد و کردند که حالشان بد شد و جلسه تعطیل شد.

عضو شورای شهر کرمان با اشاره به علت عدم حضور برخی اعضای شورا در این جلسه گفت: یکی از اعضا که کاندیدا بودند، احساس کردند که رای نمی آورد و آقای مشرفی امکان دارد که رای بیاورد به این علت از حضور در جلسه امتناع کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فوق العاده صبح امروز شورای شهر اظهار کرد: به اصرار آقای فرماندار که باید اعضای هیات رییسه امروز مشخص گردد و اگر جلسه شورا تشکیل نشود، نامه انحلال شورا را به استانداری ارسال خواهم کرد،  صبح امروز جلسه شورا را تشکیل دادیم و اعضای هیات رییسه نیز انتخاب شد.

مومنی ادامه داد: در این جلسه آقای مشرفی به عنوان رییس شورا، آقای منصوری نایب رییس، آقای جعفری خزانه دار، آقای پنجعلی زاده منشی اول و خانم مهنوش مومنی منشی دوم شدند.

وی در پایان با بیان اینکه متاسفانه شورای شهر  کرمان تحت تاثیر جناحی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شوراها نباید سیاسی و جناحی عمل کند»؛ اما متاسفانه برخی از اعضا، این شورا را جناحی کردند و یکسری اصلاح طلب و یک سری اصول گرا شده و گروه بندی در این شورا بوجود آمده است.

مومنی با تاکید بر اینکه برخی از اعضا نیز سیاسی برخورد نمی کنند اما تحت فشار جناح های مختلف قرار گرفته اند تصریح کرد: امسال مهمترین سال انتخاب هیات رییسه شورا بود که متاسفانه به علت انتخابات مجلس کاملا سیاسی بود که قطعا این اتفاقات نیز طبیعی بود!

عضو شورای شهر کرمان خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده آقای مویدی به عنوان رییس شورا شهر می توانست با درایتی که دارد،  12 شهریورماه جلسه هیات رییسه را تشکیل دهد، اما با عدم تشکیل جلسه به شعور انتخاباتی مردم توهین کردند. ضمن آنکه دیشب همه اعضای شورا حضور داشتند اما در جلسه شرکت نکردند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)