کد خبر: ۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه ما از مردم و مسئولین؛ وظیفه داریم که دقت کرده تا اشتباهی انجام ندهیم و حرفهای دشمن را تکرار نکرده و در زمین دشمن بازی نکنیم.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، سردار "روح الله نوری" صبح امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمان با اشاره به عظمت دفاع مردم در دوران 8 سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: اگر دوران دفاع مقدس و سلحشوری های این مردم نبود، این جنگ سیاسی امنیتی بسیار حساس، می توانست بزرگترین حادثه تاریخی را در این منطقه بوجود آورد.
 
وی با بیان اینکه پرداختن به سلحشوری های این ملت در دفاع از انقلاب اسلامی حق رزمندگان و این ملت است افزود: 2 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حمله سراسری از زمین، هوا و زمین به مرزهای جمهوری اسلامی آغاز شد که می توانست تا حد سرنگونی انقلاب پیش رود.
 
نوری با بیان اینکه با تشکیل جمهوری اسلامی خلا قدرت وجود ژاندارم در منطقه از سوی آمریکایی ها احساس شد تصریح کرد: با وجود جمهوری اسلامی منافع آمریکایی ها در منطقه به خطر افتاد و وجود جمهوری اسلامی تهدیدی برای هم پیمانان کاخ نشین عرب و وابستگان آمریکا و صهیونیست غاصب بود به همین منظور در فکر حمله به جمهوری اسلامی افتادند.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه صدور انقلاب و شعارهای «نه غربی نه شرقی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» این ملت سراسر منطقه و اذهان عمومی را در برگرفته بود افزود: در این زمان جهت پر کردن خلاء حضور خود در منطقه با تشکیل ناوگان پنجم خود در سواحل خلیج فارس و نیروی یکصد هزار نفری تفنگداران دریایی جهت رسیدن به مقاصد خود تلاش می کرد.
 
وی با بیان اینکه صدام نیز در داخل کشور با برخورد سخت با سیاسیون خود دست به پاکسازی زد تصریح کرد: صدام روحانیت عراق و علمای کشورش را به شهات رساند و یا تبعید کرد. همچنین هزاران ایرانی را از عراق اخراج کرد تا بتواند راحتر جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد و از سئوی دیگر آمریکا دست به حمایت از صدام و نیروهای ضد انقلابی پرداخت و در خوزستان و کردستان دست به جنایت های بیشماری زد.
 
نوری با بیان اینکه صدام 200 هزار نفر انقلابی رشید، متدین انقلاب و ملت ایران را شهید کرد افزود: دیری نپایی که علی رغم مظلومیت ایران، سربلندی و افتخار نصیب جمهوری اسلامی شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بیش از 30 سال از آن روزها می گذرد اما همچنان توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد ضمن آنکه بیداری اسلامی، حرکت های مردمی و موضع گیری های ضد سلطه گری مسلمانان امروز گریبان گیر آمریکایی ها شده است.
 
وی با بیان اینکه همه ما وظیف داریم که دست به دست یکدیگر دیم تا این مرز و بوم را حفظ کنیم تصریح کرد: امروز کشور بیش از گذشته به وحدت نیازمند است و همه باید تلاشمان را در این راستا انجام داده و زمان را از دست ندهیم چرا که انقلاب، خانواده شهدا و مردم از ما مطالبه دارند.
 
نوری در پایان خاطر نشان کرد: همه ما از مردم و مسئولین؛ وظیفه داریم که دقت کرده تا اشتباهی انجام ندهیم و حرفهای دشمن را تکرار نکرده و در زمین دشمن بازی نکنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)