کد خبر: ۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
ایمان ادامه داد: 'من قصد کشتن همسرم را نداشتم، واقعا همسرم را دوست داشتم و فکر می کنم که او هم مرا دوست داشت، نمی دانم که یک دعوای ساده چرا باید به اینجا کشیده شود، من با تمام وجود از کَرده های خود پشیمانم و آماده پذیرش هر حکمی هستم '.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناساسی جوانی خبر داد که در یک لحظه عصبانیت به قاتل همسرش تبدیل شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ 'آریا حاجی زاده' اظهار کرد: 23 دیماه، یک فقره کشف جسد به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد که با حضور ماموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به خانم جوانی حدود 30 ساله است.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع 'قتل عمد' و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در اولین مرحله از تحقیقات، شناسایی هویت جسد مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که موفق به شناسایی هویت مقتوله بنام سحـر (27 ساله) شدند.

حاجی زاده افزود: پرونده وی توسط اعضای خانواده اش در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و اعضای خانواده مقتوله در اظهارات خود عنوان کردند که از طریق دامادشان در جریان ناپدید شدن سحر قرار گرفته اند. 

خانواده سحر در اظهارات خود عنوان کردند که دامادشان، ایمان (28 ساله) با مراجعه به محل سکونت آنها اظهار داشته که با سحر برای خرید دارو به داروخانه مراجعه کردند اما پس از تهیه دارو، زمانیکه به محل پارک خودرو مراجعه نموده دیگر سحر را در داخل ماشین ندیده است .

با توجه به اظهارات خانواده مقتوله، تحقیقات از همسر مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما در ادامه مشخص شد که ایمان ناپدید شده و هیچ کس از وی اطلاعی ندارد. 

در شرایطی که تحقیقات برای شناسایی ایمان و انجام تحقیقات از وی در دستور کار اداره دهم قرار داشت، ساعت 19 روز 28 دیماه، جوانی با مراجعه به کلانتری 134 شهرک قدس به ماموران اعلام کرد که همسرش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت نیز جسد وی را به آتش کشیده است. 

با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی ، کارآگاهان با شناسایی هویت وی اطلاع پیدا کردند که این جوان همان داماد خانواده سحر است که مدعی ناپدید شدن همسر خود شده و طی این مدت نیز ناپدید شده بود .

'ایمان . ر' با اعترافات صریح به قتل همسرش، در اظهاراتش به کاراگاهان گفت : روز 22 دیماه به دنبال سحر رفتم تا با او از خانه پدرش به خانه خودمان در میدان ساحل بازگردیم؛ پس از انجام خرید برای خانه و در نزدیکی های میدان آزادی، سحر موضوعِ صحبت درباره ارتباطش با یکی از دوستانش بنام سعیده را که در آمریکا زندگی می کند مطرح کرد .

'این در حالی بود که او کاملا می دانست که من هیچ علاقه ای به صحبت درباره سعیده و خانواده اش ندارم چراکه پیش از ازدواج من و سحر، برادر سعیده خواستگار سحر بود و سعیده نیز دیگر در ایران حضور نداشت و به همین علت من دلیلی برای ادامه ارتباط سعیده و سحر نمی دیدم .'

ایمان در ادامه اعترافاتش عنوان کرد: سحر زمانیکه عصبانی می شد دیگر قابل کنترل نبود و من نیز به همین علت سعی می کردم که با او جر و بحث نداشته باشم اما زمانیکه موضوع سعیده و خانواده اش را مطرح کرد، در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و شروع به مشاجره لفظی با او کردم ؛ سحر قصد ایجاد سر و صدا در داخل ماشین را داشت و من نیز برای ساکت کردن او ، گلویش را گرفته و فشار دادم تا ساکت شود اما در یک لحظه متوجه شدم که سحر دیگر نفس نمی کشد و او خفه شده است .

ایمان ادامه داد: 'من قصد کشتن همسرم را نداشتم، واقعا همسرم را دوست داشتم و فکر می کنم که او هم مرا دوست داشت، نمی دانم که یک دعوای ساده چرا باید به اینجا کشیده شود، من با تمام وجود از کَرده های خود پشیمانم و آماده پذیرش هر حکمی هستم '. 

بر اساس این گزارش، با توجه به اعتراف این جوان به ارتکاب جنایت، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و این شخص برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 
برچسب ها: همسرکشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

فرماندار جیرفت: همه امکانات خدماتی و امدادی استان پای کار هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)