کد خبر: ۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
ارسال به دوستان
ذخیره
حانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد:
وی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انتظامی خود را جزء بهترین ها معرفی کند اما مردم نظر متفاوتی داشته باشند به معنای آن است که مشکلی وجود دارد که باید آن را برطرف کرد زیرا با اهمیت ترین موضوع برای نیروی انتظامی، رضایتمندی مردم از این نیرو است.
 جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حدود 70 درصد تردد اشرار و قاچاقچیان از محورهای استان کرمان انجام می شود و حضور اتباع بیگانه موجب می شود که مشکلات این استان افزایش یابد.

به گزارش گفتارنو به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتریˈ روز چهارشنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان کرمان، افزود: اعتماد عمومی به نیروی انتظامی باید روز به روز افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انتظامی خود را جزء بهترین ها معرفی کند اما مردم نظر متفاوتی داشته باشند به معنای آن است که مشکلی وجود دارد که باید آن را برطرف کرد زیرا با اهمیت ترین موضوع برای نیروی انتظامی، رضایتمندی مردم از این نیرو است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی براساس دیدگاه های مردم و انجام بررسی های لازم در برنامه های توسعه ای کشور، اولویت را تعیین کرده و درصدد رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت و ارایه خدمت هرچه بهتر به جامعه است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به منظور اجرای برنامه ششم که توسط دولتمردان آماده شده، از چند ماه قبل با برگزاری کارگاه های آموزشی برای فرماندهان وارد عرصه شده است.

وی گفت: بالاترین مدال افتخار نیروی انتظامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این نیرو است که باید تلاش کنیم مصداق این فرمایشات باقی بمانیم.

سردار اشتری تاکید کرد: باید به گونه ای خدمت و سربازی کنیم تا مصداق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نیروی انتظامی باقی بمانیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در مجموعه انتظامی استان کرمان، گفت: استان کرمان به دلیل همجواری با برخی استان های مرزی کشور و آن استان ها نیز به دلیل همجواری با کشورهایی که ناامنی در آنها وجود دارد با مشکلاتی روبرو است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امروز در مرزهای شرقی کشور وضعیتی وجود دارد که در مواردی که امنیت در آن کشورها وجود ندارد ما علاوه بر حفظ مرزهای کشور باید از مرزهای آن کشور نیز مراقبت کنیم.

وی بیان کرد: حدود 70 درصد تردد اشرار و قاچاقچیان از محورهای استان کرمان انجام می شود و حضور اتباع بیگانه موجب می شود که مشکلات این استان افزایش یابد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه چه بخواهیم چه نخواهیم استان کرمان متاثر از کشورهای همسایه استان های همجوار است، افزود: باید با پیش بینی، پیشگیری و مقابله در راستای توسعه هرچه بیشتر امنیت گام برداریم.

وی گفت: آمارها نشان می دهد که استان کرمان در بخش عمده ای از شاخص های امنیتی روند رو به رشدی داشته است.

وی امنیت را موضوعی چند وجهی و چند دستگاهی دانست و ادامه داد: در راستای تامین امنیت باید همه دستگاه های مسوول با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

سردار اشتری اظهار کرد: تامین امنیت به صورت خاص، وظیفه نیروی انتظامی نیست اگرچه وظیفه اصلی این نیرو به شمار می رود و اگر دستگاه های مسوول وارد شوند، این مسوولیت از گردن نیروی انتظامی خارج نمی شود بلکه با همراهی و همکاری بهتر می توان اقدامات لازم در توسعه امنیت را اجرایی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)