کد خبر: ۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
سایت نزدیک به زاهدی عوامل اجرایی دولت در راور را به دخالت در انتخابات متهم کرد
این نامه ساعت 23 و 46 دقیقه دیشب یعنی حدود 6 ساعت بعد از انتشار مصاحبه پورابراهیمی در ایسنا روی سایت نزدیک به زاهدی قرار گرفته است.
در حالیکه صبح امروز محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور هرگونه اعمال فشار از طرف خود برای برکناری فرماندار راور را تکذیب کرده و آن را شایعه دانسته، سایت خبری نزدیک به وی شب گذشته با انتشار نامه‌ای ضمن حمایت از عزل فرماندار راور خواستار عزل بخشدار مرکزی این شهرستان نیز شده‌ است.

گفتارنو دو روز قبل از ایجاد فشار یک نماینده به وزارت کشور و استانداری برای عزل فرماندار راور خبر داده بود. روز گذشته محمدرضاپورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور نیز به این موضوع اشاره کرد و از ایجاد فشار برای عزل فرماندار راور انتقاد کرد.

با این حال سایت سفیرنیوز که نام آن در تابلوی دفتر نماینده مردم کرمان و راور درج شده و بخشی از این سایت به عملکرد محمد مهدی زاهدی اختصاص داده شده نامه‌ای منتسب به جوانان راوری علیه محمدرضا پورابراهیمی منتشر کرده است.

این نامه ساعت 23 و 46 دقیقه دیشب یعنی حدود 6 ساعت بعد از انتشار مصاحبه پورابراهیمی در ایسنا، روی سایت نزدیک به زاهدی قرار گرفته است. این سایت هیچ امضایی از جوانان راوری که مدعی است این نامه‌ را به پورابراهیمی نوشته‌‌اند منتشر نکرده است.

در بخشی از نامه منتشر شده در سایت سفیر خطاب به پورابراهیمی آمده است:  جنابعالی امروز در حالی به دفاع تمام قد از "فرماندار پرتلاش و بومی راور‼!" برخاسته اید که گویی فراموش نموده اید دو ماه قبل در سکوت همراه با رضایت خود در اقدامی ناباورانه شاهد عزل معاون بومی فرماندار شهرستان راور بودیم؛  مردی از جنس خود مردم که پاکدستی، دلسوزی و اقداماتش زبانزد عام و خاص بود و در کمال ناباوری شاهد انتصاب معاون فرماندار از بین همشهریان رفسنجانی جنابعالی بودیم.


نویسندگان این نامه با متهم کردن پورابراهیمی آورده‌اند: برای مردم جای سوال است که واقعا جنابعالی نگران پایان خدمت جناب فرماندار به مردم می‌باشید و یا نگران کوتاه شدن دخالت عوامل برگزار کننده انتخابات هفتم اسفندماه؟ یا نگران تعطیل شدن محافل سیاسی و تبلیغاتی که در قالب جلسات هم‌اندیشی، مشاوره خانواده، برنامه ریزی شهرستان، توسعه راور و ده‌ها عنوان دیگر گاه و بیگاه با حضور جنابعالی و یا نمایندگان‌تان برگزار می شود!

نویسندگان این نامه در بخش دیگری از نامه خود خطاب استاندار اضافه می‌کنند: ما ضمن تقدیر از تلاش‌های جنابعالی در توسعه و پیشرفت شهرستان راور از اقدام هوشمندانه جنابعالی در عزل فرماندار راور و انشاءالله در گام بعدی برکناری بخشدار مرکزی راور حمایت نموده و درخواست داریم افرادی را به این مناصب برگزینید که ضمن دارا بودن صلاحیت، توانمندی و کفایت‌های لازم به شعارهای دولت محترم پایبند بوده و مشی اعتدال پیش گرفته و سیاسی کاری را کنار گذاشته و با انگیزه و توان به خدمت مردم ایفا وظیفه نمایند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)