کد خبر: ۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان:
وی گفت: با گرفتن امید از مردم، سرمایه اجتماعی از دست می رود لذا باید به طور جد از پرداختن به حاشیه ها خودداری شود زیرا برخی گروه ها برای بقای خود، حاشیه هایی ایجاد می کنند که مانع از پیشرفت و توسعه کشور و به طبع آن در استان ها می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از آغاز رقابتهای انتخاباتی خبر داد و گفت: جلساتی در شهرستان ها برگزار می شود که به گونه های مختلف پای  فرمانداران و دولتی ها را به آن باز می کنند و بعد آن متوجه خواهند شد که مورد سو استفاده قرار گرفته اند.


 به گزارش ایسنا منطقه کویر، حمید ذکا اسدی صبح امروز 15 مهرماه در دوره آموزشی مسئولین روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان که در مرکز آموزش و پژوهش در حال برگزاری است، افزود: دولت نقش بازی رسانه ای ندارد و صدا وسیما هم نقش خود را به خوبی بازی نمی کند لذا می طلبد که روابط عمومی ها ارتباط سازنده با رسانه ها و مطبوعات برقرار کنند.

وی بر تقویت رابطه سازنده بین روابط عمومی و رسانه ها تاکید کرد و یادآور شد: با تقویت این رابطه می توان خدمات دولت و نظام اطلاع رسانی شود.

جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان روابط عمومی دستگاه ها را به مثابه یک پرچم تشبیه کرد و گفت: اگر روابط عمومی دستگاهی خوب عمل کند همچون برافراشتن پرچم است که نشان از تکاپو و حرکت آن دستگاه است.

ذکا اسدی به مسئله انتخابات ( مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) نیز اشاره کرد و افزود: تشکیلات دولتی باید ثابت کنند که در جریان انتخابات بی طرف هستند زیرا رای مردم حق الناس است.

وی خاطر نشان کرد: تشکیلات روابط عمومی یک وجه اصلی است که می تواند تشکیلات دولتی را در جریان بی طرفی به اثبات برساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از آغاز رقابتهای انتخاباتی خبر داد و یادآور شد: جلساتی در شهرستان ها برگزار می شود که به گونه های مختلف پای  فرمانداران و دولتی ها را به آن باز می کنند و بعد آن متوجه خواهند شد که مورد سو استفاده قرار گرفته اند.

ذکا اسدی با تاکید براینکه روابط عمومی ها راهنمای خوبی برای مسئولین دستگاه ها و شهرستان ها هستند، گفت: معمولا سخنرانی های انتخاباتی آغاز شده که در 70 درصد آن ها رعایت قانون و ادب صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و انتقادات مردمی باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد و پس از تجمیع به اطلاع فرمانداران رسانده شود، افزود: تصمیم گیری های مسئولین دولتی از جمله فرمانداران براساس اطلاعاتی است که اغلب توسط روابط عمومی آن دستگاه با ارتباطی که با مردم و رسانه دارد، کسب می شود.

جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان، باتاکید براینکه مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند، خاطرنشان کرد: طبق دستور مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی باید در اولویت امور قرار گیرد و نمی توان چشم به روی مشکلات اقتصادی بست.

ذکا اسدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی براینکه "امید را نباید از مردم گرفت"، یادآور شد: متاسفانه افرادی عقیده به تضعیف دولت دارند و مراتب را بگونه ای جلوه می دهند که انگار هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است و مردم را ناامید می کنند.

وی گفت: با گرفتن امید از مردم، سرمایه اجتماعی از دست می رود لذا باید به طور جد از پرداختن به حاشیه ها خودداری شود زیرا برخی گروه ها برای بقای خود، حاشیه هایی ایجاد می کنند که مانع از پیشرفت و توسعه کشور و به طبع آن در استان ها می شود.

جانشین استاندار در شورای اطلاع رسانی استان کرمان بحث بحران آب و مبارزه با پدیده حاشیه نشینی را از سیاست های دولت دانست و افزود: با ابتکارات استاندار کرمان اسنادی در زمینه های مختلف همچون سند امنیت سالم، سند توسعه ورزش و طرح مثلث توسعه اقتصادی و طرح همیاران آب مطرح و تدوین شد که اکنون برای کشور الگو شده است باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.

برچسب ها: حمید ذکا اسدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)