کد خبر: ۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
بنده از جوانی کار سیاسی کرده‌ام و با توجه به سابقه‌ام در این زمینه یک کارشناس سیاسی به حساب می‌ایم به همین جهت و در حال حاضر به عنوان نماینده دولت اعلام می‌کنم از تمام نیروهای سیاسی رضایت دارم
فرماندار بافت گفت: بنده معتقدم همانطور که در زمان جنگ خالصانه برای ایران و رفاه مردم جنگیدیم الان هم باید برای مردم و رضایت خدا کار کرد تا بتوانیم رضایت مردم را جذب کنیم و آن وقت است که دل مردم برای من حکم رسانه را پیدا خواهد کرد و همین برای من بس است چرا که اهل وعده و وعید نیستم و ظاهرا رسانه‌‌های تصویری در اختیار بعضی افراد خاص است.  

به گزارش گفتارنو فتحعلی حمزه جواران در در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه و مسوولان شهرستان برگزار شده بود با اشاره با ایده مثلث توسعه استاندار افزود: در راستای اجرایی کردن مثلث توسعه استاندار با امام جمعه و نماینده مردم در مجلس اقدامات خوبی انجام داده‌ایم. بنده برای استفاده از تمام نظرات برای آبادانی و در راستای ایده مثلث توسعه از کاندیداهای انتخابات‌های مجلس دعوت کردم و طی چهار جلسه به اتفاق این دوستان به نظرات خوبی برای آبادانی رسیدیم و این نظرات جمع‌آوری شده و در پی اجرایی کردنشان هستم. 

فرماندار بافت با اشاره به راه‌اندازی تصفیه خانه بافت گفت: پیگیر راه‌اندازی فاز دوم تصفیه خانه بافت هستیم. همچنین تکمیل عملیات احداث سدهای هنزاء، آهوییه و آدرنجان در دست اقدام است و پیگیری ها برای عملیات احداث سد زردشت هم آغاز شده است. 

حمزه جواران در ادامه به آماده سازی شهرک صنعتی در راستای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: عملیات خط انتقال گاز به شهرک صنعتی به پایان رسیده و آماده واگذاری انشعاب به سایر صنایع هستیم.

 فرماندار شهرستان بافت در این مراسم با تشکر مجدد از مسوولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: انعقاد بیش از 131 تفاهم‌نامه و قرارداد و مذاکره با اعتباری بالغ بر یکصد وسی میلیارد تومان واشتغال زایی 250نفرجهت سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی نظیر سیلوی گندم و کارخانه آرد، کارخانه لامپ‌های کم مصرف، کارخانه تولید درب و پنجره، کارخانه توری و فنس باغبانی، کارخانه کیک و کلوچه، کارخانه آب رادیاتور انجام گرفته است که پیگیر جذب سرمایه‌گذاران دیگر و بیشتری هم هستیم.


رییس ستاد برگزاری جشنواره گردو در این مراسم خبر از برگزاری جشنواره گردو در سطح بین‌الملل داد و گفت: پیگیر احداث دبیرخانه دائمی جشنواره گردو و مرکز تحقیقات گردو در شهرستان بافت هستیم. همچنین شرکت تعاونی گردوکاران جهت ساماندهی، نظارت بر خریدو فروش و اصلاحات گونه‌های متفاوت گردو راه‌اندازی شده است که مبارزه با آفات درخت گردو و بازایابی جهت صادرات این محصول پرطرفدار هم جزء وظایف این تعاونی است.

حمزه‌جواران در ادامه به طرح گردشگری ملی خبر اشاره کرد و یادآور شد: پروژه گردشگری خبر در سطح ملی مطرح و درحال پیگیری است که راه‌اندازی آن می‌تواند تحولی بزرگ در توسعه شهرستان و همچنین اشتغالزایی جوانان مستعد بافتی باشد.

وی از توسعه اقتصادی بافت با تمام توان در قالب یک ستاد مشورتی خبر داد و گفت: در راستای حصول برنامه‌های اقتصادی ستاد مشورتی توسعه اقتصادی را در همان ابتدا راه‌اندازی کردم و تاکنون بالغ بر 2000 جلسه مستند، ملاقات، بازدید و نشست برای آبادانی، سازندگی و توسعه بافت تشکیل داده‌ایم.

فرماندار بافت با قدردانی از حمایت‌های استاندار محترم گفت: آقای رزم‌حسینی فرصتی مغتنم برای پیشرفت استان هشت است که با طرح ایده مثلث توسعه اقتصادی زمینه را برای توسعه اقتصادی فراهم کردند و در همین راستا ما توانستیم در شهرستان بافت پنج برابر بودجه این شهرستان در سال نودوسه سرمایه جذب کنیم. بودجه بافت در سال نودوسه بیست و شش میلیارد تومان بوده است که ما رقمی بالغ بر صدوسی ویک میلیارد و نود میلیون تومان توانسته‌ایم سرمایه واقعی از بخش خصوصی جذب کنیم.

وی ضمن اشاره به عدم پوشش اخبار و اقدامات مفید فرمانداری بافت در طی چند ماه گذشته گفت: باور دارم باید کار برای رضای خدا و خلق خدا انجام شود. بنده معتقدم همانطور که در زمان جنگ خالصانه برای ایران و رفاه مردم جنگیدیم الان هم باید برای مردم و رضایت خدا کار کرد تا بتوانیم رضایت مردم را جذب کنیم و آن وقت است که دل مردم برای من حکم رسانه را پیدا خواهد کرد و همین برای من بس است چرا که اهل وعده و وعید نیستم و ظاهرا رسانه‌‌های تصویری در اختیار بعضی افراد خاص است.  

حمزه‌جواران در پایان ضمن تشکر از گروه‌های سیاسی فعال در شهرستان بافت گفت: بنده از جوانی کار سیاسی کرده‌ام و با توجه به سابقه‌ام در این زمینه یک کارشناس سیاسی به حساب می‌ایم به همین جهت و در حال حاضر به عنوان نماینده دولت اعلام می‌کنم از تمام نیروهای سیاسی رضایت دارم و تا به حال هیچ کارشکنی‌ای ندیده‌ام که این مهم نشان‌دهنده این است که شهرستان بافت یک عزم جدی برای پیشرفت وجود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)