کد خبر: ۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
یک سایت خبری که سابقه طولانی در تخریب چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب دارد با انتشار خبر و اسنادی جعلی و خنده‌دار مدعی شد که سید حسین مرعشی دارای صرافی در تهران است.
یک سایت خبری که سابقه طولانی در تخریب چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب دارد با انتشار خبر و اسنادی جعلی و خنده‌دار مدعی شد که سید حسین مرعشی دارای صرافی در تهران است.


این سایت نوشت: در کارنامه اقتصادی حسین مرعشی به سبک کارگزاران تنها جای همین صرافی خالی بود که گویا او خود به فکر بوده و یکی از بزرگترین صرافی های تهران به نام او در حال فعالیت است.

این سایت در لینکی که به عنوان سند منتشر کرده، بیش از آنکه بخواهد فعالیت‌های اقتصادی مرعشی را افشا کند دروغگویی خود را افشا کرده است. 

در این سایت در مقابل نام فردی که سید حسین مرعشی نام دارد کد ملی 0055357563 درج شده است. یک جستجوی ساده نشان می‌دهد که کد ملی فرد نامبرده شده متعلق به استان تهران است. کد ملی شماره‌ای ده رقمی است که شماره‌های ابتدایی آن مربوط به محل صدور شناسنامه است. در حالی که سید حسین مرعشی متولد رفسنجان است و کدملی افرادی که شناسنامه آنها صادره از رفسنجان است با 304 یا 305 آغاز می‌شود. این در حالی است که سیدحسین مرعشی استاندار اسبق کرمان متولد رفسنجان است و نمی‌تواند ابتدای کد ملی وی 005 باشد.

این شیوه تخریب تازگی ندارد. سید حسین مرعشی در گفت‌وگو با اعتماد گفته بود: یک وقتی من استاندار کرمان بودم. یک مخالفی داشتیم که خدا رحمتشان کند از دوستان ما بود. ایشان اطلاعیه‌ها متعددی می‌داد که مرعشی هم فاسد است هم مفسد. من با ایشان مخالف بودم اما نه فاسد بودم نه مفسد. خیلی جالب است. یک حسین مرعشی دیگری بود که با من تشابه اسمی داشت. جایی در تهران یک حسین مرعشی را کمیته گرفته بود و بازداشتش کرده بود. 


ظاهرا بحث مواد مخدر بود و کمیته او را گرفته بود. این مخالف ما اطلاعیه‌ای داده بود که تو همان حسین مرعشی‌ای هستی که تو را در خانه‌ای در تهران گرفته‌اند. دادستان به او گفته بود تو که می‌دانی این حسین مرعشی آن حسین مرعشی نیست. گفت می‌دانم ولی خوب جا می‌افتد. 

مبارزه با فساد اقتصادی مقوله بسیار مهمی است که رسانه‌ها می‌توانند نقش به سزایی در آن داشته باشند. خوب است رسانه‌ها به مقولاتی بپردازند که با 5 دقیقه وقت گذاشتن قابلیت تکذیب نداشته باشد؛ چرا که در درازمدت اعتبار این رسانه‌ها از دست خواهد رفت.

طی چند ماه گذشته برخی سایت‌ها به روش‌های گوناگون قصد تخریب سیدحسین مرعشی را داشته‌اند؛ که غالبا در این خصوص با شکست مواجه شده‌اند.

برچسب ها: سید حسین مرعشی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
iranmanesh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
1
سلام متاسفانه در استان ما رسم شده که قدر بزرگانمان را ندانیم - چپ و راست هم فرق نمی کند . در دولتهای پس از انقلاب ، کرمان بیشترین سهم از مسئولین کشوری را داشته اما این مسئله نفعی برای استان نداشته و هر روز محرومیت این استان بیشتر و بیشتر شده است . اگر این امتیاز متعلق به اصفهان و خراسان و یزد و آذربایجان بود بیشترین استفاده را می کردند اما با این همه ثروت باید شاهد فقر و عقب افتادگی باشیم . کاش خدا به ما کرمانی ها تفکر و تعقل بیشتری عنایت می فرمود تا اینقدر آبروی هم استانی های خود را نبریم و به خودمان این قدر توهین نکنیم . واقعا چپ و راست هم ندارد همه کرمانی هستیم و باید برای رسیدن کرمان به جایگاه واقعی خود دست در دست هم دهیم و احترام زحمت کشان استانمان را بدانیم و جلوی تخریبهای ناعادلانه و سیاسی را بگیریم .
ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
1
خدا براه راست هدایت فرماید اگر خدایی دارند خداشناس مسلمان دروغ نمیگوید هموطن خودرا بخاطر زرق وبرق این دنیا خراب نمیکند
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
2
کسی به قطار ایستاده سنگ نمیزند....اما قطار در حال حرکت و پویا مورد حمله قرار میگیرد
. نقش مهم و پر رنگ سید حسین مرعشی در برنامه ریزی و اتحاد برای اینده سیاسی کشور مخالفان ایشان رو به وحشت انداخته است. در جواب تخریب ها باید گفت :طلا که پاکه چه منتش به خاکه
رستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
1
1
اگر مرعشی نبود استان کرمان هنوز درجا میزدو مردم کرمان باید قدر دان مرعشی ها باشند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
1
1
مرعشی خدمات زیادی به کرمان و کشور کرده است و همه اورا قبول دارند لذا با این کارها نمی توانند از محبوبیت ایشان کم کنند. والبته هر کسی به اهلش بر می گردد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)