کد خبر: ۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
ارسال به دوستان
ذخیره
در اینکه رحیمی دو دوره نماینده مجلس بوده و مسئولیت هایی هم داشته تردیدی نیست اما زمانی رشد پیدا کرد و میدان دار شد که در دولت نهم و دهم روی کار آمد.
قائم مقام حزب اعتماد ملی به ذکر قضیه ای در دوره استانداری رحیمی پرداخت که صف وی را از اصلاح طلبان و آیت الله هاشمی جدا می کند.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا در گفتگو با ایسکا نیوز در واکنش به اظهارات اخیر اصولگرایان مبنی بر قرابت رحیمی(معاون اول احمدی نژاد) با اصلاح طلبان و طیف آیت الله هاشمی اظهار داشت: در اینکه رحیمی دو دوره نماینده مجلس بوده و مسئولیت هایی هم داشته تردیدی نیست اما زمانی رشد پیدا کرد و میدان دار شد که در دولت نهم و دهم روی کار آمد.

وی به ذکر قضایایی از رحیمی در دوم خرداد که نشان می دهد او نقطه مقابل آیت الله هاشمی، حجت الاسلام سید محمد خاتمی و اصلاح طلبان بوده پرداخت و در این زمینه توضیح داد: من شاهد عینی این قضیه هستم. دور روز مانده به انتخابات خرداد 76 به سنندج سفر کردم. زمانی که رحیمی استاندار آنجا بود. از طریق دستگاه های اطلاعاتی و منابع قضایی مطلع شدیم که در استانداری محلی به چاپ و تکثیر پوسترهایی علیه آقای خاتمی اختصاص یافته است. پوسترهایی مستهجن و بسیار زشت از اقای خاتمی که در آنجا تهیه و نقاشی می شد حتی به صورت کاریکاتور ترکیبی و مونتاژ تکثیر و توزیع می کردند.

منتجب نیا ادامه داد: شب پنج شنبه (شب انتخابات) که فردایش تبلیغات ممنوع بود این دفتر از طریق مراجع قضایی در استانداری شناسایی و ثبت و ضبط شد. اگر اشتباه نکنم بیش از 40 هزار نسخه از پوسترهای مستهجن علیه  سید محمدخاتمی در حالی که در حال توزیع بود ضبط شد و به دنبال ان، کارهای زشت دیگری هم انجام می گرفت. بعد از انتخابات و پیروزی خاتمی دفتر ریاست جمهوری از وی شکایت کرد و وکلایی تعیین کردند تا شکایت را دنبال کنند و مدارک هم مشخص بود مدارکی که از استانداری گرفته شده بود كه  به دستور و  زیر نظر شخص رحیمی بود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی اظهار داشت: وی را چند جلسه محاکمه کردند [...] بعد از قضایای به هم خوردن دادگاه خاتمی دستور داد تا قضیه فیصله پیدا کند چراکه گویا آقایان نمی خواهند که دادگاه تشکیل شود و خاتمی رئیس جمهور وقت رضایت داد که پیگیری نشود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: از این قضیه می توان به همه چیز پی برد. اگر کسی بگوید این آقا در اردوگاه هاشمی بوده و یا وابسته به اصلاح طلبان بوده دروغ بزرگی گفته است. همان زمان هم وابسته به جناح مقابل  بود و سپس هم بعد از روی کار امدن احمدی نژاد میدان یافت و مسئولیت های مختلفی را که مهمترین آن معاونت  اولی بود از طریق احمدی نژاد گرفت.

وی با بیان اینکه اصولگرایان در مخمصه قرار گرفته اند، افزود: در دوران احمدی نژاد این همه مفاسد و اختلاس صورت گرفت. کارهایی که مربوط به دولتی است که مورد حمایت اصولگرایان بود. به تعبیری دیگر همان زمان هم که  این سو استفاده ها و فساد ها اتفاق می افتاد هم اصولکرایان بر روی آن سرپوش می گذاشتند و اجازه مخالفت به کسی نمی دادند و در صورت مخالفت هم با وی برخورد می کردند.

منتجب نیا اضافه کرد:  آقایان اصولگرا به جای تبرئه می گویند ما مخالف احمدی نژاد بودیم که البته این هم  دروغ بزرگی است و آن ها فرار رو به جلو دارند. این اواخر هم دفتر رئیس جمهور سابق اعلام کرد جرایم رحیمی قبل از مسئولیت در دولت هشتم و نهم است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: با متهمی که پرونده باز داشته است برخورد نکرده اند و از آن زمان هرچه فساد رخ داده به پای دولت نهم و دهم است و اصولگرایان نمی توانند خود را مبرا کنند. چرا آن زمان فریاد نزدند و نگفتند که چه ها می گذرد و تنها در سال اخر هم انتقاد به احمدی نژاد از سوی برخی اصولگرایان رد گم کردن بود.
برچسب ها: محمدرضا رحیمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)