کد خبر: ۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
ارسال به دوستان
ذخیره
قائم مقام معاون سیما درباره شبکه پخش «اتاق عمل» بیان کرد که اگر این کار آماده شود و اگر مشکلی که داشته، رفع شود که من فکر می کنم همینطور خواهد شد برای پخش آن از یکی از شبکه‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

رضا پورحسین در گفتگو با مهر درباره سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری که مدتی است ساخت آن با حاشیه روبه رو شده است و تصویربرداری دوباره آن گفت: آثار نمایشی در مرکز نمایشی سیما متمرکز شده بنابراین همه امور نمایشی به آقای محمودرضا تخشید مدیرکل امور نمایشی سیما واگذاری شده است.

وی ادامه داد: با این حال مجموعا کارهایی که ممکن است با اشکالاتی مواجه شود اصل بر این است که اشکال‌ها برطرف شود و بعد به آنتن برسد.

قائم مقام معاون سیما درباره تصمیم‌گیری درباره شبکه پخش «اتاق عمل» که ابتدا قرار بود از شبکه پنج روی آنتن برود، یادآور شد: به هرحال اگر این کار را آماده کنند و اگر مشکلی داشته است رفع شود که من فکر می کنم همینطور خواهد شد، برای پخش آن از یکی از شبکه ها تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه درباره ساختار شبکه‌ها و حذف روابط عمومی های شبکه های سیما که زمزمه هایی در این باره شنیده شده بود، گفت: هنوز ساختار شبکه ها ابلاغ نشده و کار نهایی نشده است اما روابط عمومی ها از شبکه ها حذف نمی شوند. درواقع ممکن است سطح ساختاری یک مسئولیت تغییر کند و به طور مثال از اداره کل به اداره تبدیل شود و یا از مدیریت به مسئولیت یا بخش تغییر کند اما کسی که کار فرهنگی و هنری انجام می دهد حتما به روابط عمومی نیاز دارد بنابراین روابط عمومی در سیما هست و هر شبکه ای هم روابط عمومی خود را خواهد داشت و  تنها ممکن است سطح تشکیلاتی آنها تفاوتی پیدا کند که هنوز ساختار آن قطعی نشده است.

پورحسین همچنین درباره حذف و یا ادغام زیرگروه شبکه ها نیز عنوان کرد: اصل بر این است که تلویزیون تا حدی که به قدرتش لطمه نزند چابک شود و ممکن است در این چابک سازی ها زیرگروه هایی کم و یا زیاد شوند. البته اینها مباحث کارشناسی است و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است که بیان شود.

قائم مقام معاون سیما در پایان گفت: با این حال ما حذف شبکه نخواهیم داشت و تنها ممکن است شبکه ای تبدیل به کانال شود و یا تعداد گروه های بعضی از شبکه ها برای آنکه بتوانند کارهای خود را بهتر انجام دهند، کمتر شود که در حال حاضر کارهای کارشناسی در حال انجام است و هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)