کد خبر: ۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره

«کسانی که نتوانسته‌اند از طریق پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های مورد علاقه‌ خود را تهیه کنند‌، روزانه می‌توانند از طریق گیشه سینماها بلیت این آثار را خریداری کنند.»

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا،‌ از امروز - هشتم بهمن ماه - تماشاگرانی که پیش از این به صورت اینترنتی بلیت‌ فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را تهیه کرده‌اند با حضور در پردیس ملت بلیت آثار مورد نظر خود را تحویل می‌گیرند.

محسن شمس، مسئول سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر نیز با حضور در این محل پاسخگوی مشکلات و پرسش‌های احتمالی مخاطبان است.

او در پاسخ به خبرنگاران سینمایی درباره وضعیت گیشه سینماها همزمان با جشنواره فیلم فجر توضیح داد: امسال تاکید ما و همینطور دبیر جشنواره بر این بود که به هیچ وجه از سهمیه گیشه سینماها کم نشود و 30 درصد سهمیه هر سالن در گیشه سینماها موجود است که تماشاگران می‌توانند همزمان با برگزاری جشنواره بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

او اضافه کرد: امسال بعد از پیش‌فروش اینترنتی‌، 10 هزار سری بلیت چاپ کردیم و پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن بلیت‌های نهادها و ارگان‌ها‌، این رقم به 14هزار سری برسد. ضمن اینکه بقیه بلیت‌ها در گیشه سینماها به صورت روزانه فروخته خواهد شد.

به گفته او، قیمت یک سری بلیت 88 هزار تومان است که با تخفیف دانشجویی به 77 هزار تومان می‌رسد‌، البته این رقم در بعضی از سینماها پایین‌تر هم هست.

شمس با ارائه توضیحاتی درباره شیوه خدمات‌رسانی سامانه فروش بلیت‌های این دوره از جشنواره فجر توضیح داد: سال‌های قبل پرینت بلیت‌ها در حضور مردم انجام می‌شد که زمان‌بر بود و امسال برای صرفه‌جویی در وقت‌، بعد از سفارش اینترنتی مخاطبان‌، پرینت‌ها تهیه و بسته‌بندی شد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کسی نخواهد بلیت سری کامل را تهیه کند چگونه می‌تواند بلیت‌های تک سانس را فراهم کند،‌ توضیح داد: پیشنهاد من به این مخاطبان مراجعه به گیشه سینماها است. زیرا همانگونه که اشاره کردم، امسال نسبت به سال‌های گذشته گیشه را ضمانت می‌کنیم و گیشه سینماها از ظرفیت و قابلیت خوبی برخوردار است. همه تلاش ما بر این بوده تا در عملیات پیش‌فروش اینترنتی هیچ خدشه‌ای به ظرفیت گیشه سینماها وارد نشود.

او یادآور شد: سال‌های گذشته سانس‌های خوب نمایش فیلم‌ها به سرعت از بین می‌رفت، اما امسال گیشه سینماها را ضمانت می‌کنیم.

شمس تاکید کرد: برای هیچ گروهی سهمیه فروش را 100 درصد باز نمی‌کنیم، چون خدشه‌ای به ظرفیت گیشه سینماها وارد نشود.

او همچنین درباره پیش‌فروش بلیت جشنواره در مجموعه تازه‌ تاسیس چهارسو اضافه کرد: این سالن همزمان با جشنواره به ظرفیت سینمایی ما اضافه می‌شود. ورود به ظرفیت سینمایی کشور نیازمند استانداردها و شرایط خاصی است که توسط امور پشتیبانی تایید می‌شود.

شمس ادامه داد: متاسفانه سالن چهارسو پلان تایید شده خود را دیر در اختیار ما قرار داد. در حالی که ما برای کنترل و نظارت خاص بر جشنواره حتما پلان سالن را باید تایید شده در اختیار داشته باشیم. اما از آنجا که پلان این سالن در اختیار ما نبود، ناچار شدیم در دقایق پایانی آن را حذف می‌کنیم؛ به همین دلیل 24 ساعت را از دست دادیم تا زمانی که پلان رسید و در ساعات باقیمانده این سالن هم به مجموعه سالن‌ها اضافه شد.

شمس در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان مبنی بر زود تمام شدن ظرفیت سالن فرهنگ و اینکه گفته می‌شود بیشتر ظرفیت این سالن متعلق به نهادها و ارگان‌ها است توضیح داد: سینما فرهنگ یکی از سینماهای شاخص ماست که ضریب اشغال مخاطب آن حتی از استانداردهای جهانی هم بالاتر است؛ به همین دلیل ظرفیت این سالن خیلی زود تمام می‌شود، اما این سالن نیز مانند دیگر سالن‌ها 30 درصد از سهمیه گیشه را در اختیار دارد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به گیشه در طول جشنواره بلیت فیلم‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محسن شمس با تاکید بر حفظ شان مخاطبان جشنواره فیلم فجر یادآور شد: به هر حال شرایط مشکلی است و ما باید احترام مخاطبان را داشته باشیم. افتخار داریم به نام سینمای ایران ماه بهمن را که ماه انقلاب است در کنار مردم آغاز می‌کنیم و مهم‌ترین وظیفه ما رعایت تکریم مخاطبان است.

او ادامه داد: باید پنج هزار نفر مخاطب را مدیریت کنیم و این حساسیت کار ماست تا هیچ یک از آن مخاطبان با برخورد نادرستی روبرو نشود.

وی یادآور شد: از اول بهمن ماه پیش‌فروش اینترنتی آغاز شد و جشنواره فیلم فجر رسما در تعامل با مخاطبان قرار گرفت. در واقع تلاش همه عوامل سینما و عوامل فنی از همین تاریخ که در ارتباط با مخاطب قرار می‌گیرند به بار نشسته است.

او با ارائه توضیحاتی درباره پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره که به مدت سه روز ادامه داشت متذکر شد: پیش از این یک میلیون کارت بلیت را آماده کردیم و بعد از پیش‌فروش اینترنتی تمام اطلاعات را منتقل کردیم و بر مبنای سفارش‌ها پرینت‌ بلیت‌ها آماده شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)