کد خبر: ۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم زرند عنوان کرد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق سقف درآمدهای نفتی را 54 هزار و 600 میلیارد تومان پیش بینی کرد که اگر درآمد نفتی بیش از این شود، به صندوق ذخیره می رود و در صورت نیاز، دولت می تواند برداشت کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق سقف درآمدهای نفتی را 54 هزار و 600 میلیارد تومان پیش بینی کرد که اگر درآمد نفتی بیش از این شود، به صندوق ذخیره می رود و در صورت نیاز، دولت می تواند برداشت کند.
 
حسین امیری در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به تصویب کلیات بحث درآمدی بودجه 94 اظهار کرد: در موضوع یارانه ها تغییری در لایحه دولت پیش نیامد و 48 هزار میلیارد تومان منابع حاصل از هدفمندی تصویب شد.
 
وی افزود: احتمالا دولت مجبور شود به نحوی پرمصرف ها یا پردرآمدها را شناسایی کند و دولت در سال جاری هم می توانست این کار را بکند اما در حال حاضر تاکنون 48 هزار میلیارد تومان در لایحه تصویب شده و دولت با قیمت هایی که خودش پیش بینی کرده این عدد را باید در بیارود و هزینه ها را تنظیم کند که احتمالا سخت باشد.
 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده را 72 هزار میلیارد تومان با نفت 72 دلاری پیش بینی کرده بود که با بحث های متعدد، کمیسیون تلفیق سقف درآمدهای نفتی را 54 هزار و 600 میلیارد تومان پیش بینی کرد که اگر درآمد نفتی بیش از این شود، به صندوق ذخیره می رود و در صورت نیاز، دولت می تواند برداشت کند.
 
وی با اشاره به تصویب سقف واگذاری ها و فروش اوراق مشارکت در بودجه 94 بیان کرد: سقف درآمد نفتی دولت در سال آینده پیش بینی شده و این تقریبا با یک میلیون و 400 هزار بشکه صادرات نفت در روز است و اگر کاهش داشته باشد، دولت باید به نحو دیگری جبران کند.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: ما ملتی هستیم که نشان دادیم در بحران ها مردم با مسوولان همکاری دارند و کشور را اداره می کنیم و امیدواریم قیمت نفت جهش پیدا کند و این جنگ نفت و اقتصادی هر چه زودتر تمام شود.
 
وی درباره تاثیر حضور مردم در 22 بهمن بر انسجام ملی تصرح کرد: حتما حضور مردم در 22 بهمن قوت قلبی برای مسوولان اجرایی، دولت و مجلس هست که خط مقدم اداره کشور هستند.
 
امیری گفت: ملت ایران دفاع مقدس را پشت سر گذاشته و با شور و نشاط زیاد هر ساله در این هشت سال در صحنه بودند و امروز گرفتار تحریم ها، جنگ اقتصادی و نفت شدیم و با توجه به اینکه در 36 سال انقلاب توانسته ایم پیشرفت هایی را داشته باشیم، حتما امسال هم مردم با شور و نشاط از نظام حمایت خواهند کرد و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.
 
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس اظهار کرد: همانطور که در دفاع مقدس شهدا و رزمندگان ما اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، امروز هم مردم ما، رزمندگان جبهه اقتصادی و ایثارگران صحنه توسعه و اقتصاد اجازه نخواهند داد اداره کشور دچار لطمه شود و این جنگ را با موفقیت پشت سر می گذاریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)