کد خبر: ۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از شکایت خود از وکیل مهدی هاشمی‌رفسنجانی خبر داد.
به گزارش  فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای اشرفی‌اصفهانی رئیس هیأت تخلفات ریاست جمهوری گفته است به چند نماینده حکم انفصال از خدمت داده‌اند، گفت: این موضوع به من چه ارتباطی دارد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که گفته‌‌اند یکی از افرادی که حکم انفصال از خدمت به وی داده‌اند، شمایید، اظهار داشت: چه کسی این را گفته؟ اگر آقای اشرفی‌اصفهانی گفته باید بگویم چنین حکمی به ما داده نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه هیأت تخلفات اداری ریاست جمهوری احکامش سه ساله است، خاطرنشان کرد: طبق این احکام اگر بخواهند اعضای جدید در این هیأت حضور یابند باید اعضای قبلی استعفا دهند و چون اعضای قبلی این هیأت استعفا ندادند پس از تغییر دولت، آقای نهاوندیان طی احکامی آقای اشرفی‌اصفهانی و شوهرخواهر آقای روحانی یعنی آقای وطنی را به عضویت در این هیأت درآورد.

رسایی با اشاره به اینکه مباحث مطرح شده در هیأت عالی تخلفات اداری مورد بررسی قرار گرفته و در همین زمینه به کمیسیون اصل 90 نیز شکایت شده، گفت: طبق قانون هیأت جدید تخلفات اداری ریاست جمهوری طی یک سال گذشته به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کرد و تمامی احکام آنها غیرقانونی محسوب می‌شود زیرا جایگاهی که افراد در آن قرار گرفته‌اند غیرقانونی است.

وی اظهارات اشرفی اصفهان را دوپهلو توصیف کرد و ارائه اطلاعات غلط به خبرنگاران را اقدامی معنی‌دار توصیف کرد و گفت: خبرنگاران از آقای اشرفی‌اصفهانی که جزء ردصلاحیت‌‌شدگان انتخابات قبل هستند، این سوال را بپرسند که چرا در جایگاهی غیرقانونی حضور یافته است؟

نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مجددا بر این نکته تأکید کرد که تمامی اقدامات اشرفی‌ اصفهانی و وطنی در هیأت تخلفات ریاست جمهوری غیرقانونی است.

وی در پاسخ به این سوال که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده را چگونه پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: این پرونده در کمیسیون اصل 90 در حال رسیدگی است زیرا این اقدامات روند غلط کاری محسوب می‌شود؛ در واقع از هیأت تخلفات به کمیسیون اصل 90 شکایت شده و کمیسیون موضوع را پیگیری خواهد کرد.

رسایی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره اظهارات وکیل مهدی هاشمی پیرامون محکومیت قطعی نماینده تهران اظهار داشت: یکی از خبرگزاری‌ها مدتی پیش مصاحبه‌ای به نقل از وکیل آقای مهدی هاشمی منتشر کرد که پس از یک ساعت خبر را از دسترس خارج کردند، طی آن خبر وکیل آقای مهدی هاشمی ادعا کرده بود که بنده به دلیل توهین به مقدسات و مسائل مالی محکومیت قطعی دارم که در همین جا تأکید می‌کنم این موضوع کذب محض است، البته بنده از وکیل آقای هاشمی شکایت کردم و موضوع رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها: حمید رسایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)