کد خبر: ۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
ارسال به دوستان
ذخیره
حجت‌الاسلام علی کمساری، نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس:
حجت‌الاسلام و المسلمین علی کمساری گفت: به دعوت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کرمان که متشکل از 14 گروه اصلاح‌طلب است در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کردم، البته در کنار این دعوت به پشتوانه جوانان عزیز و دعوت‌هایی که از ماه‌های قبل شده بود با مشورت با بزرگان پا به این عرصه گذاشتم.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی کمساری گفت: به دعوت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کرمان که متشکل از 14 گروه اصلاح‌طلب است در انتخابات  مجلس دهم ثبت‌نام کردم، البته در کنار این دعوت به پشتوانه جوانان عزیز و دعوت‌هایی که از ماه‌های قبل شده بود با مشورت با بزرگان پا به این عرصه گذاشتم.

وی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس دهم در بین خبرنگان تصریح کرد: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان یک شورای ریشه‌دار، همدلانه و هماهنگ است و از ماه‌ها قبل به صورت تشکیلاتی کار کرده و طبیعتا گزینش و انتخاب افراد برای دعوت جهت ثبت‌نام در انتخابات براساس نظر کارشناسی صورت گرفته و قاعدتا ما که به عنوان کاندیدای این شورا وارد عرصه شدیم به تصمیمات نهایی این شورا احترام می‌گذاریم.

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که نظرتان در رابطه با کاندیداتوری آقای محمدعلی کریمی استاندار سابق چیست، اظهار داشت: آقای مهندس کریمی از سرمایه‌های بسیار ارزنده استان ما در کشور است و از مدیران بسیار موفق، شایسته، متخصص و متعهد و مورد احترام و علاقه آحاد مردم هستند و مطمئنم حضور آقای مهندس کریمی یکی از اتفاقات مبارک انتخابات این دوره خواهد بود و وزن کفه کاندیداهای اصلاح‌طلب را بسیار افزایش خواهد داد و امیدوارم در ساعات باقیمانده به دعوت اقشار مختلف و لین پویشی که جهت دعوت از ایشان راه افتاده، پاسخ مثبت دهند و من هم به سهم خودم از ایشان خواهش می‌کنم که در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کنند و با توجه به شناختی که از ایشان دارم، فکر می‌کنم به این دعوت‌ها پاسخ مثبت دهند.

حجت‌الاسلام کمساری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه تعداد رای می‌آورید، اذعان داشت: غیب‌گو نیستم ولی اگر فکر می‌کردم رای نمی‌آوردم، کاندیدا نمی‌شدم و بنده هم قدر هستم.

وی با بیان اینکه راهبرد حضور من در انتخابات مجلس زاهبرد امام‌گونه است، بیان داشت: اعتقاد دارم که مجلس ثمره انقلاب اسلامی و برآمده از آرای مردم است و امام فرمودند که مجلس در راس همه امور است و از سویی من فکر می‌کنم که علت ایجاد این انقلاب و اقبال مردم به این انقلاب عمل به فرمایشات حضرت امام بود و علت ماندگاری انقلاب هم در سایه گفتمان حضرت امام خواهد بود، گفتمانی که استمرارش را در فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌بینیم، گفتمانی که متکی بر اصل ولایت فقیه است و گفتمانی که خلاصه و چکیده‌اش جمهوری اسلامی است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و من بر مبنای این گفتمان و عمل به این گفتمان پا به این عرصه خواهم گذاشت.

حجت‌الاسلام کمساری در پاسخ به سوالی در مورد نه دی نیز اضافه کرد: 9 دی درواقع مثل بسیاری از مناسبت‌ها نشان‌دهنده نقش مردم در ضمانت و حفاظت از انقلاب است. در 9 دی همه احاد مردم چه کسانی که به نتیجه انتخابات تمکین کردند و چه کسانی که به نتیجه انتخابات معترض بودند، وقتی متوجه شدند دست خارجی، اراده ایجاد تفرقه  در بین صفوف ملت را دارد همه گروه‌های سیاسی و احزاب اعم از اصلا‌ح‌طلب و اصولگرا آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در این مورد که با توجه به اینکه به روز 7 اسفند که روز برگزاری انتخابات است، نزدیک می‌شویم چه توصیه‌ای به مردم دارید، افزود: مردم باهوش‌تر از آن هستند که بنده به آن‌ها توصیه‌ای کنم. من به شعور و درک مردم اعتقاد دارم و اگر اعتقاد نداشتم پا به عرصه رقابت نمی‌گذاشتم اما به نظرم مردم همانگونه که در خرداد 92 در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب دولت تدبیر و امید برگ جدیدی در فعالیت‌های سیاسی رقم زدند، انشاا... مطابق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند امسال سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است  فکر می‌کنم در انتخابات امسال در اسفند 94، این همدلی و همزبانی با گزینش نمایندگان پشتیبان دولت دکتر حسن روحانی کامل خواهد شد و با انتخاب درست و اصلحی که مردم انجام خواهند داد روند توسعه کشور به خصوص در شرایط پساتحریم با گزینش مجلسی هماهنگ و پشتیبان بیشتر خواهد و نمایندگانی به مجلس خواهند رفت که چوب لای چرخ دولت نگذارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)