کد خبر: ۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
ذوالفقاری گفت: درصورت تایید زنده بودن دانایی‌فر و خیانت وی به کشور با آن برخورد می‌کنیم.
ذوالفقاری گفت: درصورت تایید زنده بودن دانایی‌فر و خیانت وی به کشور با آن برخورد می‌کنیم.

به نوشته نسیم معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: اگر زنده بودن دانایی‌فر تأیید شود در صورتی که جرم و خیانتی از سوی وی نسبت به کشور ایجاد شده باشد طبق قانون با آن برخورد می‌کنیم.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در حاشیه تجدید میثاق کارکنان وزارخانه متبوعش در جمع خبرنگاران در مورد آخرین اخبار از شناسایی عامل اسیدپاشی اصفهان گفت: عامل اسیدپاشی اصفهان هنوز دستگیر نشده و وزارت کشور با همراهی نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیز شورای تأمین استان اصفهان در حالی پیگیری پرونده مذکور است.

او در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص مبنی بر اینکه خبرهایی رسیده حاکی از آن است که عامل اسیدپاشی اصفهان متواری شده است گفت: اگر کسی فرد مذکور را می‌شناسد باید به ما اطلاع دهد اما در این زمینه باید بگویم که وی هنوز شناسایی نشده است.

ذوالفقاری با تأکید بر اینکه شناسایی عامل اسیدپاشی اصفهان هنوز قطعی نشده متذکر شد باید توجه شود که در این زمینه هر حرفی می‌زنیم بر اساس کار کارشناسی و دقیق باشد پس باید بگویم که درحال حاضر متواری شدن وی صحت ندارد و فضا به گونه‌ای است که کار پیچ خورده است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور همچنین در خصوص تعیین تکلیف وضعیت گروهبان دانایی‌فر گفت: خبرهایی در مورد وضعیت وی اعلام شده ولی شهید شدن وی قطعی نیست.

او با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی وعده داده که قرار است دانایی‌فر طی نشست خبری صحبتی کند وضعیت زنده بودن وی تأیید می‌شود که اگر زنده بودن وی تأیید شود در صورتی که جرم و خیانتی از سوی وی نسبت به کشور ایجاد شده باشد طبق قانون با آن برخورد می‌کنیم ولی در حال حاضر نمی‌توان در این زمینه پیش داوری کرد.

ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور همگی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم گفت: نباید از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیریم.

او با اشاره به زمان ورود امام به فرودگاه کویت گفت: زمانی که ایشان وارد فرودگاه مذکور شد اجازه ندادند که ایشان وارد کشور شود و در آنجا شرایط سخت و ناگواری برای طرفداران امام به وجود آمد که امروز اگر در این مورد سخن بگوییم خیلی دردآور است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه باید کارهایی انجام دهیم که مدیون شهدا نباشیم و بدانیم که امام با مردم جامعه چگونه رفتار می‌کرد گفت: از نظر ما امام اصولگرای واقعی بود و هیچ چیزی را فدای راهی که انتخاب کرده بودنمی‌کرد.

او فصل الخطاب فرمایشات امام خمینی را قانون عنوان کرد و گفت: بر همین اساس ما امروز مسلط هستیم آنچه امام پایه گذاری کرد پایبند باشیم و در واقع آنچه دستورات اسلام بوده را به بهترین شکل ممکنت انجام دهیم تا نزد امام و شهدای رو سفید باشیم.

ذوالفقای در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا از آرمان‌های امام فاصله گرفتیم ابراز تأسف کرد و گفت: متأسفانه در روزگار کنونی مصالح فردی را در نظر می‌گیریم و هیچ کس حاضر نیست جان خود را فدا کند در حالی که با درک وصیت‌نامه شهدا به خوبی شاهدیم که آنها همگی به یک موضوع اعتقادی باور داشتند.

ذوالفقاری در ادامه با بیان اینکه اگر اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم باید به روحیه اول انقلاب برگردیم تأکید کرد:در آن دوران همه به دنبال انجام بستر آرمان‌های انقلاب بودند اما امروز از نظر اخلاق و رفتار در این مورد فاصله گرفته‌ایم.

او ادامه داد: در دوران آغازین انقلاب هر کس هر کاری را که انجام می‌داد به آن اشاره نمی‌کرد اما امروز هر کار کوچکی که انجام می‌شود به دنبال بزرگنمایی آن هستند و رفتار افراد در این زمین پوپولیسی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)