کد خبر: ۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
وی تصریح کرد: شاید بعضی‌ها بگویند، ملک افرادی که قدرت دارند و بانفوذ هستند را تخریب نکنید اما این‌طور نیست بلکه با همه به یک روش برخورد می‌شود و عدالت کامل صورت می‌گیرد.
استاندار کرمان گفت: شاید بعضی‌ها بگویند ملک افرادی که قدرت دارند و بانفوذ هستند را تخریب نکنید اما با همه به یک روش برخورد می‌شود و عدالت کامل صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در نشست مشترک شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان گفت: حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری به‌ علت عدم اجرای قوانین از سوی دستگاه‌ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان از حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کردند امروز قرار نبود برای مبارزه با خلافی که دیگران انجام داده‌اند و عدم توجه دستگاه‌های متولی جلساتی تشکیل دهیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: با اجرای طرح کمربند سبز در استان کرمان از فاجعه بزرگ در حاشیه شهرها جلوگیری کردیم چراکه غده سرطانی اطراف شهرهای استان کرمان ایجاد می‌شد.

رزم‌حسینی عنوان کرد: امروز ما باید با همدلی و احساس مسئولیت در راستای مبارزه با زمین‌خواری و پدیده حاشیه‌نشینی گام برداریم و شاید تخریب‌ها موجب ناراحتی بعضی افراد شود اما این روند با جدیت در استان کرمان ادامه می‌یابد.

وی افزود: رمز موفقیت مبارزه با حاشیه‌نشینی در کرمان همدلی و همراهی دستگاه‌ها بوده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: شورای تامین فقط برای کنترل ناامنی‌ها نیست بلکه برای جلوگیری از بروز احساس ناامنی است و شورای تامین استان کرمان فقط مختص مسائل امنیتی نیست بلکه در امور اجتماعی هم دخالت کرده است و امیدواریم این نهضت ادامه یابد.

رزم‌حسینی متذکر شد: ممکن است بعضی‌ها بیایند و با تفاسیری از قانون اعلام کنند جایی نباید تخریب شود و ما در این زمینه تابع رای قانون و رئیس کل دادگستری استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته حدود یک‌هزار هکتار اراضی دولتی در استان کرمان آزادسازی شده است، افزود: از حمایت‌های نیروی انتظامی، دادگستری، دادسرا و اداره کل اطلاعات در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از حاشیه‌نشینی در کرمان قدردانی می‌کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: اداره کل اطلاعات استان کرمان نقش اساسی برای شناسایی جاعلان و متخلفان داشت و مدارکی که کشف کردند نشان می‌دهد بعضی از این زمین‌خواران کرمانی نیستند و از سایر استان‌ها به کرمان آمده‌اند و زمین‌ها را به مردم ناآگاه می‌فروختند.

رزم‌حسینی تاکید کرد: دادگستری و دادسرای کرمان با عدالت کامل در بحث مبارزه با زمین‌خواری حرکت کرد و اگر شهرکی به نام شهرک گردشگری گرفته شده و فردی تخلف کرده است باید پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: شاید بعضی‌ها بگویند، ملک افرادی که قدرت دارند و بانفوذ هستند را تخریب نکنید اما این‌طور نیست بلکه با همه به یک روش برخورد می‌شود و عدالت کامل صورت می‌گیرد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: وضعیت مردم نیازمند مسکن را در کمیته ساماندهی پیگیری می‌کنیم.

رزم‌حسینی گفت: دیگر اجازه حاشیه‌نشینی در کرمان را نمی‌دهیم و یک‌هزار و 500 هکتار اراضی دولتی اطراف شهر کرمان را آزادسازی می‌کنیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)