کد خبر: ۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
فخاری گفت: کارگروه حقوقی و رایزنی با ریاست محسن رهامی ضمن تدوین گزارش جامعی از وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به صورت مستمر جلساتی با افراد مؤثر در مورد انتخابات برگزار کرده و پیگیری‌های لازم جهت حل مشکل انجام داده است.
تسنیم نوشت: مسئول روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از تدوین رویکردها و برنامه‌های پیشنهادی اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم خبر داد.

الهام فخاری مسئول روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، اظهار داشت: پیرو تنظیم و تصویب اولویت‌ها، منشور انتخاباتی، میثاق‌نامه و راهبردهای ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان کشور، رویکردها و برنامه‌های انتخاباتی پیشنهادی برای مجلس دهم، در کارگروه تدوین راهبردها و سیاست‌ها به ریاست حسین کمالی، طی جلسات فشرده تنظیم شده و در جلسه این هفته شورای عالی بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه محور که در این دوره از سوی اصلاح‌طلبان و دیگر حامیان دولت در پیش گرفته شده، به آحاد مردم و رأی دهندگان کمک می‌کند، مطالبات خود را در برنامه‌ها جستجو کنند و به لیست‌ها و نه لزوماً شهرت افراد رأی دهند. این رویکرد سبب می‌شود پیگیری وعده‌های انتخاباتی، در قالب برنامه پس از آغاز به کار مجلس دهم بهتر و مؤثرتر انجام پذیرد.

مسئول روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در مورد کارگروه هماهنگی امور استانها ادامه داد: پس از اعلام وضعیت رد صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های نظارت استانی، ضمن ارزیابی مدون وضعیت و پیگیری قانونی و قاطع وضعیت و امور داوطلبان نمایندگی مجلس، آماده سازی و برنامه ریزی ستادهای استانی و حوزه‌های انتخابیه و نیز بررسی شرایط داوطلبان مورد حمایت در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

فخاری گفت: کارگروه حقوقی و رایزنی با ریاست محسن رهامی ضمن تدوین گزارش جامعی از وضعیت تأیید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به صورت مستمر جلساتی با افراد مؤثر در مورد انتخابات برگزار کرده و پیگیری‌های لازم جهت حل مشکل انجام داده است. در این کارگروه همچنین برنامه‌ریزی در موضوع معاضدت حقوقی کاندیداهای اصلاح طلب صورت گرفته و آموزش قوانین و دستورالعمل‌های انتخاباتی به اعضای ستادهای کاندیداها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در مورد وضعیت کنونی ائتلاف خاطرنشان کرد: ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در استان‌ها در حال تدارک و برنامه ریزی است و ستاد تهران نیز در هفته‌های گذشته تمام ارکان مختلف خود اعم از اقشار و اصناف، امور مناطق و نواحی، زنان، حقوقی، رسانه و تبلیغات، جوانان و دانشجو را شکل داده و برنامه ریزی‌های لازم برای راه اندازی ستادهای منطقه ای، تولید اقلام تبلیغی، شروع تبلیغات محیطی در سطح شهر و برگزاری همایش‌های دانشجویی انجام گرفته است. همچنین با نزدیک تر شدن به زمان انتخابات فعالیت‌ها روند پرشتاب تری یافته، و همه اعضا با جدیت و مصمم پیگیر انجام امور هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)