کد خبر: ۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان فرجام برجام را نمونه ای از احترام به دیگران و کار عقلانی برشمرد و اظهار داشت: مذاکرات هسته ای در دوسال اخیر بر اساس عقل، منطق و استدلال انجام شد و به نتیجه رسید.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان فرجام برجام را نمونه ای از احترام به دیگران و کار عقلانی برشمرد و اظهار داشت: مذاکرات هسته ای در دوسال اخیر بر اساس عقل، منطق و استدلال انجام شد و به نتیجه رسید.
به گزارش گفتارنو؛ محمد محسن بیگی در این همایش با تبریک فرجام برجام، خاطر نشان کرد: حرکت بر مدار عقلانیت و احترام به حقوق و رای دیگران باید در مدارس برای دانش آموزان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه انجام کار تشکیلاتی لازمه استمرار و موفقیت در فعالیت ها و برنامه هاست، بر توجه به تشکیلات دانش آموزی و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها در برنامه ی آموزش و پرورش تاکید کرد.

محسن بیگی گفت: سازمان دانش آموزی در راستای فرهنگ سازی و یادگیری کار تشکیلاتی برای دانش آموزان شکل گرفته است و باید تفکر تشکیلاتی و کار سازمانی از اهم برنامه های این سازمان باشد.

 وی افزود: بررسی ها نشان داده است که مدیران، کارآفرینان و کارمندان موفق در دوران دانش آموزی، نمود خاص و قابل توجهی در کارهای تشکیلاتی مدارس داشته اند و موفقیت خود را مدیون انجام فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزی در مدارس هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی مدیران آینده ساز کشور هستند، خاطر نشان کرد: حضور دانش آموزان در فعالیت های تشکیلاتی موجب تقویت اعتماد به نفس آنها شده و هرچه اعتماد به نفس دانش آموزان را تقویت کنیم در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد و تاثیر گذار برای آینده کشور گام برداشته ایم.

محمد محسن بیگی اظهار داشت: دموکراسی و احترام به حقوق دگیران اولین هدف و منطق هر تفکر تشکیلاتی است.

وی تاکید کرد: باید به دانش آموزان یاد دهیم که از حقوق خود دفاع کنند و نسبت به حقوق دیگران احترام بگذارند و در صورت نهادینه شدن این مهم در دانش آموزان به حل مشکلات و معضلات جامعه کمک شایانی می شود.

محسن بیگی با بیان اینکه باید حرکت برمدار و محور عقلانیت بر تفکر تشکیلاتی حاکم باشد، خاطر نشان کرد: حرکت بر مبنای احساسات و شعار زدگی منجر به عدم تحقق اهداف و شکست می شود.

وی فرجام برجام را نمونه ای از احترام به دیگران و کار عقلانی برشمرد و اظهار داشت: مذاکرات هسته ای در دوسال اخیر بر اساس عقل، منطق و استدلال انجام شد و به نتیجه رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با حرکت بر مدار عقلانیت با منطق و مذاکره با مطالبه حق ملت ایران، زمینه ترویج دین مبین اسلام و آرامش و رفاه مردم را فراهم کرد.

محمد محسن بیگی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای دانش آموزی تصریح کرد: انتخاب افراد باید بر مبنای تحقیق و بررسی خصوصیات و شایستگی آنان باشد.

وی با بیان اینکه در فضای احساسی تصمیمات خوب گرفته نمی شود بر حضور حد اکثری مردم و دانش آموزان به دور از جو سازی و فضاسازی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)