کد خبر: ۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
اژه‌ای در نشست فصلی روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور:
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن درصدد نفوذ در کشور از طریق مسائل اقتصادی است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در نشست فصلی روسای  کل دادگستری‌های سراسر کشور که صبح امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: امروز با شرایط پیچیده ای در دنیا، منطقه و کشورمان مواجه هستیم و تحولات آنقدر زیاد است که گاهی اوقات امروز با دیروز تفاوت دارد، لذا وظیفه همه مسئولان دشوار، سنگین و قابل تامل است.
دشمن درصدد نفوذ از طریق مسائل اقتصادی است

وی با بیان اینکه امر قضا ،‌ امر بسیار خطیری است و شرایط و پیچیدگی‌های کار را بر ما دشوار می‌کند، افزود: در بسیاری اوقات، تشخیص احکام و اهم موضوعاتی که بر قوه قضائیه و قاضی تحمیل می‌شود دشوار است و تشخیص حق و باطل را قدری مشکل می‌سازد لذا همفکری برای غلبه بر مشکلات امری ضروری است.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: بسیاری از دوستان خواسته‌ای داشتند مبنی بر اینکه نشست روسای دادگستری‌ها بیشتر شود بر همین اساس با مذاکراتی که صورت گرفت قرار شد در هر فصل یک نشست با معاونت دادگستری‌ها داشته باشیم که به گفته آیت الله آملی لاریجانی در اسفند ماه نشستی با معاونت دادگستری‌ها برگزار خواهد شد.

محسنی اژه ای خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم روز کشور، مسائل اقتصادی است لذا باید به سرمایه‌گذاری و تولید در کشور و همچنین کمک به دولت در جهت رفع بیکاری ،‌ تامین امنیت اقتصادی  و رفع مشکلات معیشتی توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از نفوذ اقتصادی دشمن جلوگیری شود، تصریح کرد: دشمن به طور جد درصدد است که از طریق مسائل افتصادی، راه نفوذ خود را در ایران باز کند، لذا ما به تلاش مجدانه در جهت سرمایه گذاری و تولید بیشتر نیاز داریم و از سوی دیگر باید از نفوذ اقتصادی دشمن جلوگیری کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: از جمله مسائل قابل توجه در کشور این است که از آزادی بیان، تضارب افکار و آگاهی‌های مردم دفاع کنیم.

محسنی اژه ای تاکید کرد: امروز جلوگیری از نفوذ دشمنان در مسائل سیاسی، فرهنگی و باورهای دینی و انقلابیمان ضروری است چرا که یکی از مسائل مورد نظر دشمن این است که ایران را از تقویت روحیه جهادی منصرف کند، متاسفانه برخی در داخل آگاهانه یا ناآگاهانه حرف دشمن را دنبال می کنند و می‌گویند تا کی می خواهیم انقلابی باشیم.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در جریان اخیری که سپاه پاسداران افتخار دیگری آفرید و به به کسانی که وارد مسندهای آبی ما شده بودند اخطار جدی داد، یکی از همین مقامات آمریکایی گفت که این اقدام ایران نشان داد که هنوز انقلابی است.

سخنگوی دستگاه قضا در پایان با بیان اینکه ما امروز نیازمند آزادی بیان در چارچوب موازین اسلامی و قانون اساسی هستیم، خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه سنگینی داریم و آن اینکه از وسوسه‌های دشمنان و نفوذ آنها در مسائل دینی و فرهنگیمان جلوگیری کنیم.
برچسب ها: محسنی اژه ای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)