کد خبر: ۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمان گفت: برگزاری نمایشگاههاي سراسری صنایع دستی فرصتی برای تعامل هرچه بيشتر هنرمندان و ارتقا کیفی صنایع دستی است.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمان گفت: برگزاری نمایشگاههاي سراسری صنایع دستی فرصتی برای تعامل هرچه بيشتر هنرمندان و ارتقا کیفی صنایع دستی است.
به گزارش گفتارنو؛ "محمود وفايي" با اشاره به برگزاري نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان، افزود: اين نمايشگاه از تاريخ 17 تا 23 بهمن ماه جاري در یکصد و 40 غرفه و با حضور صنعتگران 30 استان کشور در مرکز نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق با حضور معاون صنايع دستي كشور در کرمان برگزار خواهد شد.
وي با بيان اينكه اين نمايشگاه به مناسب ايام دهه مبارك فجر برگزاري مي شود ، عنوان کرد: تلاش کردیم تا زمینه را برای بهره مندی و استفاده حداکثری شهروندان از نمایشگاه سراسری صنایع دستی را فراهم آوريم.
وفايي برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی را موجب معرفی هنرهاي دستي به مردم وعلاقه مند کردن آنها به فعالیت در این حوزه  و اشتغال زایی  هرچه بيشتر دانست و افزود: طبق روال هرسال نمايشگاه صنايع دستي با حضور هنرمندان سراسر كشور  برپا مي شود كه خود موجب پیوند بین اقوام مختلف ايراني خواهد شد.
وی خواستار حضور جدی فعالان و تولیدكنندگان صنایع دستی  استان در بازارها و نمایشگاههای سراسري شد و گفت: براي شكوفايي و رشد صنايع دستي بايد به دنبال شناسايي بازارهاي پرسود  و بازاریابی و تبليغات هرچه بيشتر بود كه بهره گيري  از افراد صاحب صلاحيت در اين زمينه در الويت كار اين اداره كل قرار گرفته است.
مدير كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان شامل ارایه رشته های شاخص صنایع دستی هر استان با 20 غرفه وورک شاپ (اجرای زنده) و 3 سیاه چادر عشایری و اجرای موسیقی محلی و بومی خواهد بود.
وفايي بابيان اينكه از 140 غرفه این نمایشگاه 50 غرفه متعلق به استان کرمان و 90 غرفه متعلق به دیگر استان های می باشد،بيان داشت: استان کرمان در سال گذشته رتبه اول کشور را در برگزاری نمایشگاه های سراسر کشور را به خود اختصاص داد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه از اهتمام این اداره کل بر ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرستانها خبر داد و گفت: قطعا  این کار زمان بر است و نیاز به هماهنگی های گسترده دارد ولی سرعت تاثیر گزاری نمایشگاه ها بالاست و امیدواریم برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی موجب شود تا صنایع دستی به زندگی مردم وارد شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)