کد خبر: ۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
این دختران پس از یک قرار آشنایی با پسر مورد علاقه‌شان متوجه می‌شدند خانه‌شان به سرقت رفته است. وقتی تیمی از پلیس مبارزه با سرقت دست به ردیابی زد به پسر جوانی رسید که با اغفال دختران نقشه‌های سرقت خود را عملی می‌کرد
پسر جنسیس‌سوار که با فریب دختران دم بخت سناریوی سرقت از خانه طعمه‌های خود را اجرایی می‌کرد با پوشیدن چادر زنانه هم نتوانست از تیررس پلیس پنهان بماند.

خبرآنلاین، 25‌سال دارد. ٢ ماه پیش با وثیقه یک میلیاردی از زندان آزاد شد. ٦شاکی داشت. همگی دختران جوانی بودند که قصد داشتند با این پسر جنسیس‌سوار ازدواج کنند؛ اما فریب خورده بودند. هرگز تصور نمی‌کردند پسر جذابی که خودرو مدل بالا سوار است، سناریوی تبهکاری طراحی می‌کرده است. به او که خود را بازرگان، مدیر شرکت، نمایشگاه‌دار معرفی می‌کرد، اعتماد کردند اما در دام او گرفتار شدند. پارسال بود که به زندان افتاد. قرار بود که ٣ سالی پشت میله‌های زندان آب خنک بخورد اما به رأی دادگاه اعتراض کرد. پرونده در دادگاه تجدید نظر بررسی و مجید با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شد. 
 
سابقه سرقت‌های پسر ٢٥ ساله 
 
سال گذشته بود که پرونده‌های مشابه سرقت پیش روی تیم قضائی و پلیسی قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد دختران جوان فریب پسری را خورده‌اند که در خیابان یا شبکه‌های اجتماعی با طعمه‌هایش رابطه دوستی برقرار کرده است. 
 
این دختران پس از یک قرار آشنایی با پسر مورد علاقه‌شان متوجه می‌شدند خانه‌شان به سرقت رفته است. وقتی تیمی از پلیس مبارزه با سرقت دست به ردیابی زد به پسر جوانی رسید که با اغفال دختران نقشه‌های سرقت خود را عملی می‌کرد. این پسر، دختران دم‌بخت را شناسایی می‌کرد. با آنان طرح دوستی می‌ریخت و نقش یک خواستگار عاشق‌پیشه را بازی می‌کرد. این پسر با کشاندن طعمه‌های خود به رستوران یا کافی‌شاپ‌های شهر کلید خانه‌های آنان را سرقت می‌کرد و با همدستی دختری جوان نقشه سرقت از خانه‌های اعیانی را اجرایی می‌کرد. با به‌دست آمدن این سرنخ مجید در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرد. او که به ٣‌سال حبس محکوم شده بود در اعتراض به حکمش توانست با قید وثیقه قانونی از زندان رهایی یابد. 
یک سرقت معمایی در خانه شمال پایتخت 
 
چندی پیش بود که گزارش یک سرقت در خانه‌ای در شمال پایتخت به پلیس مخابره شد. ماموران به محل حادثه اعزام شدند بررسی‌ها نشان می‌داد که سارق بدون تخریب در خانه توانسته وارد ساختمان شود و در یک فرصت مناسب توانسته ١٥ ساعت مارکدار، پول میلیونی، دوربین و لپ‌تاپ را به سرقت ببرد. درحالی‌که ارزش این اموال سرقت شده بیش از ١٠٠‌میلیون تومان تخمین زده شده بود پلیس هیچ ردی از سارق آشنا نداشت. 
 
نخستین سرنخ 
 
تنها سرنخ پلیس دوربین مداربسته ساختمان بود؛ وقتی فیلم این دوربین از سوی ماموران پلیس مورد بازبینی قرار گرفت تیم تحقیق با تصویر زنی روبه‌رو شدند که چادر به سر داشت. این زن ناشناس که کفش‌های مردانه به تن داشت پس از مدت کوتاهی از ساختمان خارج شده بود. 
 
با به‌دست آمدن این تصاویر که نشان می‌داد پسر ورزشکاری با پوشیدن چادر چهره‌اش را پنهان کرده است، کارآگاهان در سوابق متهمان رد پسر جوانی را پیدا کردند که ٢ ماه پیش از زندان آزاد شده بود. سرقت‌ها مشابه بود به همین خاطر دختر خانواده مورد بازجویی قرار گرفت. این دختر به کارآگاهان گفت: مدتی پیش در شبکه بی‌تالک با پسری آشنا شدم که خود را تاجر معرفی می‌کرد. اعتمادم را جلب کرد و پس از مدت کوتاهی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم. در کافی‌شاپ بودیم که ازمن تقاضای ازدواج کرد. با یکدیگر در تماس بودیم که دیگر جوابگوی تلفن‌های من نبود. اصلا تصور نمی‌کردم او دزد خانه ما باشد. 
 
این اطلاعات کافی بود تا مجید برای بار دوم تحت تعقیب قرار گیرد. او در یک عملیات غافلگیرانه در خانه‌اش دستگیر شد. مجید به ماموران گفت: خودرو جنسیسم را پدرم برایم خریداری کرده بود. اما دوست داشتم ثروتمند باشم به همین خاطر نقشه دزدی از خانه دختران دم بخت را طراحی کردم. سال گذشته با شکایت ٦ دختر به زندان افتادم؛ اما وقتی از زندان آزاد شدم بار دیگر نقشه دزدی از دختران را اجرایی کردم. با دختر ٣٠ ساله در شبکه اجتماعی بی‌تالک طرح دوستی ریختم. خود را خواستگاری عاشق‌پیشه نشان دادم. وقتی توانستم او را به کافی‌شاپ بكشانم در یک لحظه کلید خانه‌شان را برداشتم. مدت‌ها در نزدیکی خانه‌شان کمین کرده بودم. وقتی متوجه شدم کسی در خانه‌شان نیست، چادر زنانه‌ای سر کردم تا کسی مرا نشناسد. می‌دانستم اگر تغییر چهره ندهم پلیس به سرعت مرا شناسایی می‌کند. وارد خانه‌شان شدم ساعت‌های مارکدار پول و طلاهای‌شان را به سرقت بردم و فرار کردم. 
 
اعترافات این تبهکار سابقه‌دار کافی بود تا بازپرس نصرتی از شعبه اول دادسرای ناحیه ٣٤ وی را برای تحقیقات بیشتر راهی زندان کند.

برچسب ها: سرقت ، اغفال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)