کد خبر: ۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان جزئیات قتل دلخراش مردی ساکن در یکی از روستاهای حومه رفسنجان که از 40 روز پیش مفقود بود را تشریح کرد.
بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان در گفت و گو با ایسنا، با تشریح جزییات این قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: مفقودیت فردی به نام «ح. خ» 40 روز توسط خانواده وی به پلیس اطلاع داده می شود و تلاش پلیس برای شناسایی ردی از وی ادامه پیدا کرد.

بازپرس «محمد قریب» ادامه داد: با تلاش کارآگاهان طی یکسری تحقیقات فنی و پلیسی توسط پلیس آگاهی با دستور مقام قضایی، متهم به قتل شناسایی و دستگیر می شود.

وی افزود: متهم به قتل وقتی با ادله مستدل پلیس مواجه می شود راهی جز اقرار پیدا نکرده و لب به اعتراف می گشاید و به قتل مقتول اعتراف و مأموران را روز پنجشنبه 8 بهمن سر صحنه جنایت که چاهی نزدیک منطقه اسماعیل آباد نوق است، می برد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان اظهار کرد: متهم به قتل اقرار می کند که من مقتول را به این نحو به قتل رساندم و آن را داخل چاه انداختم و آن چیزی که الان در محتویات پرونده مشخص شده متهم متاسفانه ابتدا قصد داشته که مقتول را آتش بزند و او را داخل چاه بیندازد و تا حدودی هم این کار را انجام می دهد و جسد متوفی را سوخته و وی را داخل چاه انداخته است.

بازپرس قریب درباره انگیزه متهم به قتل، تصریح کرد: با بررسی های انجام شده، هنوز دقیقاٌ انگیزه متهم به قتل مشخص نیست اما تحقیقات اولیه نشان می دهد انگیزه می تواند ناشی از انگیزه های مالی و به نوعی سرقت از مقتول توسط متهم به قتل باشد که از اقاریر متهم به قتل در اظهاراتش نزد پلیس آگاهی و تحقیقات انجام شده در دادسرا بدست آمده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص انگیزه قتل همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم بازداشت است و ان شاءالله در آینده با تحقیقات فنی و پلیسی پلیس آگاهی و ادامه رسیدگی در دادسرا انگیزه دقیق متهم به قتل مشخص خواهد شد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان در ادامه درباره علت مرگ مقتول و نحوه قتل وی گفت: علت تامه فوت و اینکه آیا بر اساس آتش زدن یا افتادن در چاه یا سایر موارد بوده موضوعی است که با نتیجه گواهی پزشکی قانونی و معاینه جسد و نتایج مربوط به کالبدشکافی و سایر موارد مشخص می شود و در این خصوص الان نمی توان دقیقاً اظهارنظر کرد و در آینده نزدیک علت مرگ مشخص خواهد شد.

بازپرس قریب با بیان این مطلب که این قتل فجیع و دلخراش بوده است، تأکید کرد: زوایای این قتل پنهان است و باید تحقیقات تکمیل شده و مدارک بیشتری جمع آوری شود.

منتشر کننده عکس و فیلم مقتول در فضای مجازی تحت تعقیب قرار گرفت

بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان همچنین در ادامه با اشاره به انتشار عکس از جنازه مقتول در فضای مجازی تأکید کرد: در خصوص انتشار تصویر مقتول در فضای مجازی ما پیگیری های لازم را انجام دادیم، این قضیه توسط دادسرا در حال رسیدگی و متهم در حال شناسایی است.

بازپرس قریب تصریح کرد: انشاء الله در آینده نزدیک متهمی که برای نخستین بار این عکس را از جنازه مقتول در فضای مجازی منتشر کرده است دستگیر خواهد شد.

این قاضی با بیان اینکه منتشر کننده این عکس در فضای مجازی تحت تحت پیگرد قضایی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این موضوع به پلیس فتا ارجاع شده و در حال پیگیری است که مشخص شود توسط کدامیک از شهروندان این کار انجام گرفته است.
برچسب ها: قتل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)