کد خبر: ۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی کار:
رئیس کارگروه تبیین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در مورد اظهارات برخی اصولگرایان مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان دو برابر فهرست‌هایشان نامزد تأیید صلاحیت‌شده دارند، گفت: باید این سؤال را از اصولگرایان پرسید که آیا آن‌ها حاضر هستند که همه چهره‌های شاخصشان را از فهرست‌ها کنار بگذارند و با چهره‌های شناخته‌نشده وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند.
به گزارش گفتارنو به نقل از ندای ایرانیان؛ حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار با اشاره به رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس دهم، گفت:‌ آنچه اتفاق افتاده است این است که شورای نگهبان، چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان را تحت عناوین مختلف رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت کرده است. این مسئله باعث شده است که اصلاح‌طلبان با افراد جدید وارد صحنه بشوند که چهره‌ها آن‌ها برای عده‌ای از مردم ناشناخته باشد.
وی افزود: این که هیئت‌های نظارت نسبت به رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان نامزد شده برای انتخابات اقدام کرد، مورد اعتراض همه اصلاح‌طلبان است و کسی نیست که این مسئله را تأیید کند.
رئیس کارگروه تبیین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، خاطر نشان کرد: از سوی دیگر، عدم احراز صلاحیت هم که بخش دیگری از رفتار هیئت‌های نظارت است، برای مردم قابل پذیرش نیست که یک نهاد به دلیل انجام ندادن وظایف خودش، حقوق نامزدها را به رسمیت نشناسد و بگوید که من فرصت نکردم که شما را شناسایی کنم.

کمالی اضافه کرد:‌ از این جهت اصلاح‌طلبان نسبت به آنچه اتفاق افتاده معترض هستند و معتقدند که از سوی هیئت‌های نظارت نسبت به آن‌ها جفا شده است.

دبیرکل حزب اسلامی کار، با اشاره به صحبت‌های برخی از اصولگرایان مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان دو برابر فهرست‌هایشان نامزد تأیید صلاحیت‌شده دارند، گفت: اینکه برخی از اصولگراها حالا مدعی می‌شوند که تعداد زیادی از اصلاح‌طلب همچنان برای فهرست‌های انتخاباتی وجود دارد، باید این سؤال را از آن‌ها پرسید که آیا آن‌ها حاضر هستند که همه چهره‌های شاخصشان را از فهرست‌ها کنار بگذارند و با چهره‌های شناخته‌نشده وارد عرصه رقابت انتخاباتی شوند.

او ادامه داد:‌ اصولگرایان اگر فکر می‌کنند این وضعیت مطلوب و عادلانه است، همین وضعیت را برای خودشان اعمال کنند و چهره‌های شاخص را کنار بگذارند و با چهره‌های ناشناخته بیایند تا گردش نخبگان هم در مورد آن‌ها اتفاق افتاده باشد.

کمالی تأکید کرد: مشخص است که فضای عمومی جامعه به نفع اصلاح‌طلبان است و اگر شورای نگهبان چهره‌های اصلاح‌طلب را تأیید صلاحیت کند و به صحنه انتخابات برگردند، اصلاح‌طلبان برنده انتخابات خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)