کد خبر: ۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
علی شکوری راد، دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه قانون‌گرایی و حفظ حقوق شهروندی مطالبه همیشگی اصلاح طلبان بوده است گفت: ما می خواهیم مجلسی شکل گیرد که یار و یاور مردم باشد .
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه قانون‌گرایی و حفظ حقوق شهروندی مطالبه همیشگی اصلاح طلبان بوده است گفت: ما می خواهیم مجلسی شکل گیرد که یار و یاور مردم باشد .

به گزارش گفتارنو به نقل از پايگاه اطلاع رساني گام دوم؛ علی شکوری راد در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتي  اصلاح طلبان در پاسخ به اینکه آیا مسئولان نظام وام دار امام هستند گفت: این بیان که مسئولینی که امروز بر سر کارند وام دار حضرت امام هستند درست است. امام را یک شخص نباید ببینیم بلکه امام رهبر یک انقلاب است و در طول روند مبارزه به نحوی حرکت کردند که همه مردم پشتیبان ایشان بودند.

دبیر کل حزب اتحاد ملت بیان کرد: امام بیش از ۱۰ سال بنیان گذار رهبری انقلاب در طول حرکت های انقلاب بودند و زمانی که دیده از جهان فرو بستند مردم ایشان را قبول داشتند و این نشانگر جایگاه ایشان در بین مردم است .

وی افزود: اگر بیان می شود که مسئولین وام دار امام هستند در حقیقت به این معنی که وام دار مردمی هستند که امام را قبول دارند.

شکوری راد گفت: بزرگداشت امام به تعبیر برخی از بزرگان می تواند در بزرگداشت منتصبین به ایشان نمود یابد . بنابراین پاسداشت بیت امام کاری است که از مسئولان امروز انتظار می رود .

وی گفت: قانون گرایی و حفظ کرامت را در دستور کار خود قرار می دهیم و طبیعی است که مطالبه این دوره انتخابات شورای عالی تجلی پیدا می کند . و امید و ارامش رای حذب نهاد انتخابات هستیم .

شکوری راد در ادامه با اشاره با مباحث اقتصادی گفت: در دولت قبل سال ها رشد اقتصادی منفی داشتیم اما برخی خبرگزاری ها خواب بودند و چشمشان را بر روی کارهای دولت بسته بودند .

وی در حمایت از دولت بیان کرد: در این دولت مشکل تحریم ها حل و فصل شده و حال سوالات دروغ می کنند؛ دولت نگفته بود که در عرض صد روز اقتصاد را درست کند بلکه اعلام کرده بود وضعیت کشور در عرض این ۳ ماه گزارش می کند .

وی تأکید کرد: ما می خواهیم مجلسی شکل گیرد که یار و یاور مردم باشد .

شکوری راد در پاسخ به مبنی بر ائتلاف اصلاح طلبان پای قانون اصول گرا است و شورای عالی سیاست گذاری تصمیمی مبنی بر اینکه خارج از سیاست گذاری گرفته شود نشده است اما با توجه به اینکه ائتلاف های نانوشته وجود دارد بر این اساس با تمام عقلای جامعه با یک ائتلاف نانوشته داریم .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)