کد خبر: ۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
ارسال به دوستان
ذخیره
امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان:
نماینده مردم زرند در مجلس با اشاره به این که ما در یک محاصره اقتصادی قرار داشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر و درایتی که در این زمینه به کار گرفته شد چالش بزرگی که می توانست برای کشور دست‌انداز ایجاد کند حل و برطرف شد، البته امروز نیز یکسری مسائل و مشکلات اقتصادی داریم که باید حل شوند.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به این که عوامل اجرایی و نظارتی می‌توانند زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند، بیان کرد: البته حضور حداکثری مردم قدرت چانه زنی دولت را در دنیا بیشتر کرده و انگیزه ورود به سرمایه گذاری و تعامل با شرکت‌های بزرگ دنیا در جذب سرمایه‌ها بیشتر می‌شود.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که حضور مردم در صحنه و تصمیم سازی برای اداره کشور همیشه سرنوشت ساز بوده است، گفت: انتخابات پیش رو از آن جهت دارای اهمیت است که در دوران پساتحریم قرار داریم و مدیریت و درایت رهبری، تدبیر و تخصص دولت، تیم مذاکره کننده و مقاومت مردم سه فاکتور اساسی بود که ما را به این نقطه رساند.

نماینده مردم زرند در مجلس با اشاره به این که ما در یک محاصره اقتصادی قرار داشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر و درایتی که در این زمینه به کار گرفته شد چالش بزرگی که می توانست برای کشور دست‌انداز ایجاد کند حل و برطرف شد، البته امروز نیز یکسری مسائل و مشکلات اقتصادی داریم که باید حل شوند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکید براینکه نیاز داریم تا رکودی که حاکم است کمتر شود، افزود: قطعا در شرایط فعلی نیاز داریم تا دولت در فضایی آرام و منطقی بتواند نسبت به جذب سرمایه گذاری خارجی و تعامل با دنیا اقدام کند و یکی از فاکتورهایی که می تواند در این فضا به دولت کمک کند حمایت مردم است.

امیری خامکانی تصریح کرد: در حال حاضر آرامشی به مردم دست داده که چالش تحریم ها و ایران هراسی حل شده و مردم می توانند از دولت در انتخابات پشتیبانی و حمایت کنند، در واقع حضور حداکثری مردم قدرت چانه زنی دولت را در دنیا بیشتر خواهد کرد ضمن این که انگیزه ورود به سرمایه گذاری و تعامل با شرکت‌های بزرگ دنیا در جذب سرمایه‌ها بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: بنابراین، مردم باید با حضور حداکثری در انتخابات، حمایت خود را از نظام و دولت در پروژه برجام تکمیل کنند، کشور در آشفته بازار ترور و خونریزی تروریست‌ها در منطقه دچار چالش بزرگی بود. اقتصاد، زندگی و اشتغال مردم تحت فشار زیاد و رجز خوانی تروریست‌ها و کشورهای حامی آن ها از طرف دیگر، ذهن مردم را درگیر کرده بود اما این تهدید رفع شد و پروژه ایران هراسی معکوس شده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان اظهار کرد: آرامشی که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جامعه ایجاد شده بود اکنون بیشتر شد و حالا مردم با حضور حداکثری این آرامش را باید پایدار کنند و عوامل اجرایی و نظارتی زمینه این حضور حداکثری را فراهم کنند.
برچسب ها: امیری خامکانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)