کد خبر: ۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
جعفری اظهار کرد: باید از این کار غلط منصرف شوند و مراجع تقلید و علما اعلام کرده اند که این امر خلاف شرع بیّن است. ما از راس وزارت ارشاد که منصوب به خانواده روحانی است، انتظار نداریم چنین مسائلی مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به مجوز وزارت ارشاد به تک خوانی بانوان گفت: ما برای این کارها انقلاب نکرده ایم و در صورتی که چنین کاری صورت بگیرد مسوولان ارشاد بدانند همه ما علیه وزارت ارشاد موضع گیری خواهیم کرد.
 
به گزارش ایسنا منطقه کویر، آیت الله"سیدیحیی جعفری" صبح امروز در کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تعلیم و تربیت کار بسیار دشواری است و اگر این نهاد بتواند طبق هدف امام راحل، انسان به معنای واقعی کلمه تحویل جامعه بدهد، موفق هستیم و بقیه مشکلات به تدریج حل می شود.
 
وی افزود: باید انسان بصیر، باتقوا و جامع نگر تحویل جامعه بدهیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران در رشته های مختلف علمی به رغم همه دشمنی ها، پیشرفت های بسیار خوبی داشته است.
 
امام جمعه کرمان تصریح کرد: امریکا بیش از 10 هزار کلاهک هسته ای دارد و برای فعالیت هسته ای ما شرط قائل می شود.
 
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان کرد: امیدواریم هیئت مذاکره کننده که با نظر مقام معظم رهبری وارد کار شده، موفق شوند و باید بهانه های بنی اسرائیلی را کنار بگذاریم. اگر اصل کار را پذیرفته ایم نباید بهانه گیری کنیم که برخی رسانه ها مطرح می کنند.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: تیم مذاکره کننده ما شبانه روز تلاش می کند و آقای ظریف سیاستمدار و خردمند است و ممکن است به نتیجه برسیم یا نه.
 
وی افزود: دیپلماسی عالُم ویژه ای دارد و در این حوزه حرف های زیادی زده می شود، اگر بخواهیم طرز تفکر برخی انسان ها را ملاک قرار بدهیم، باید رابطه مان را با همه دنیا قطع کنیم که اینگونه نمی شود، مگر امریکا که به تعبیر امام(ره) شیطان بزرگ است.
 
جعفری با اشاره به توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مردم ما با رهبری های امام راحل بر همه مستکبران عالم پیروز شدند و در حال حاضر کسی جرات حمله به ما را ندارد و می دانند مردم ما مقاومت می کنند و به لطف خداوند و با ایثارگری جوانانمان مدرن ترین سلاح ها و موشک ها را در اختیار داریم و توی دهن مستکبران و متجاوزان خواهیم زد.
 
امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اینکه قانون جمهوری اسلامی ایران، اسلام و رهبر این کشور ولی فقیه زمان است، تصریح کرد: این چه اقدامی است که وزارت ارشاد مجوز تک خوانی زنان را ارائه کرده؟
 
وی تاکید کرد: ما برای این کارها انقلاب نکرده ایم و در صورتی که چنین کاری صورت بگیرد مسوولان ارشاد بدانند همه ما علیه وزارت ارشاد موضع گیری خواهیم کرد.
 
جعفری اظهار کرد: باید از این کار غلط منصرف شوند و مراجع تقلید و علما اعلام کرده اند که این امر خلاف شرع بیّن است. ما از راس وزارت ارشاد که منصوب به خانواده روحانی است، انتظار نداریم چنین مسائلی مطرح شود.
 
وی بیان کرد: در صورت چنین اقدامی، ما ساکت نخواهیم بود و فعلا صلاح مملکت در صلاح و آرامش است نه تنش.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در انقلاب اسلامی، امور در دست مسوولان قرار دارد و در راس کار، یک دیده بان همه رفتار و کردار ما را رصد می کند که ولی فقیه زمان است و امیدواریم کارها به خوبی پیش برود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)