کد خبر: ۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل اتاق کرمان:
دبیرکل اتاق کرمان در نشست آغازین مذاکرات B2B فعالان اقتصادی استان با بازرگانان کشورهای عراق، هند و روسیه، با بیان اینکه اکنون شرایط سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شده است، خاطرنشان کرد: برخی سیستم های حمایتی از سرمایه گذاران به عنوان یک ضمانت توسط بانک مرکزی کشور ایجاد می شود.

دبیرکل اتاق کرمان در نشست آغازین مذاکرات B2B فعالان اقتصادی استان با بازرگانان کشورهای عراق، هند و روسیه، با بیان اینکه اکنون شرایط سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شده است، خاطرنشان کرد: برخی سیستم های حمایتی از سرمایه گذاران به عنوان یک ضمانت توسط بانک مرکزی کشور ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مسعود رشیدی نژاد با تاکید بر بازگشت سرمایه سرمایه گذاران، ادامه داد: حمایت دیگر از سرمایه گذاران، ایجاد پنجره واحد برای آسان سازی و تسهیل در روند دریافت مجوزهای مورد نیاز آنها و ایجاد اطمینان در سرمایه گذاری است. وی با اشاره به مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمان گفت: اتاق بازرگانی کرمان به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های بخش خصوصی کشور در جهت فرآهم آوردن مقدمات و معرفی فرصت های سرمایه گذری به سرمایه‌گذاران خارجی تلاش می‌کند.

دبیرکل اتاق کرمان با اشاره به پتانسیل‌های بسیار خوب کرمان در زمینه‌های مختلف از جمله معدن، صنعت، کشاورزی و خدمات، گفت: این استان محل مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه های اکتشاف و استخراج در معادن و فرآوری مواد معدنی، صنایع زغالسنگ، فولاد و سایر صنایع پایین دستی مربوط به آنهاست. وی همچنین به مزیت های استان در بخش کشاورزی از جمله تولید پسته، گردو و محصولات گلخانه ای (فصلی و سالیانه) اشاره کرد و افزود: اتاق کرمان از هرگونه سرمایه گذاری مشترک با سرمایه گذاران خارجی استقبال و برای ایجاد فضای بهتر و بیشتر سرمایه گذاری و سهولت بازرگانی تلاش می کند.

رشیدی‌نژاد در ادامه به شرایط پساتحریم و ایجاد فضای مناسب برای تجارت در کشور ایران اشاره و بیان کرد: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی می توانند از این پس همکاری ها، دعوت ها و نشست های تجاری بسیاری را در ایران داشته باشند و همچنین اعزام هیات های تجاری به منظور ایجاد فضای مناسب تجاری را خواهیم داشت. رشیدی نژاد، این نشست را اولین دیدار تجاری خارجی، پس از رفع تحریم ها در کرمان عنوان کرد و گفت: امیدواریم شاهد سرمایه گذاری خارجی بیشتری در استان کرمان باشیم.

گفتنی است مذاکرات B2B با حضور تجار و بازرگانانی از کشورهای هند، روسیه و عراق، مسوولان دولتی و برخی از نمایندگان مجلس سه کشور طی دو روز در کرمان برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)