کد خبر: ۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در کرمان
رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان از آزادی 34 زندانی بدهکار مالی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر توسط انجمن حمایت از زندانیان نیازمند وخیرین کرمانی خبر داد.
رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان از آزادی 34 زندانی بدهکار مالی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر توسط انجمن حمایت از زندانیان نیازمند وخیرین کرمانی خبر داد.

به گزارش گفتارنو؛ یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم جشن آزادی 34 زندانی بدهکار مالی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: جمعی که امروز با همت ،تلاش و کمک جمعی از خیران و نیکوکاران اعضای کانون کارشناسان استان کرمان و با پیگیری هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیازمند آزادی خود را به دست می‌آورند، باید قدر این آزادی را بدانند و زندگی شرافتمندانه اجتماعی گذشته خود را دنبال کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه زندان جای افراد شرور و افراد مخل نظم و امنیت جامعه است نه جای افرادی با بدهی مالی، تصریح کرد: نظام قضائی کشور، مردم و همه مجموعه‌ها تلاش می‌کنند کسی به دلیل بدهکاری مالی در زندان نباشد و آزادی این 34 نفر دلیل به همین امر است.

وی بیان کرد: امیدواریم این مراسم الگو برای همه بخش‌ها از جمله فرهنگی، اقتصادی، مالی، امور اجتماعی و ... باشد و باید از این افراد و خانواده‌های آنها حمایت شود تا دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند و انجمن حمایت از زندانیان دراین راستا فعالیت دارد.

موحد بیان داشت: انجمن حمایت از زندانیان کرمان در 10 ماه نخست سال جاری توانسته 920 میلیون تومان کمک مالی توسط خیران و توانمندی‌های خود این انجمن جذب کند که در مقایسه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

نماینده ارشد قوه قضائیه در استان کرمان یادآور شد: در سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان نیازمند کرمان توانسته بود حدود 700 میلیون تومان کمک مالی را جذب کند.

رییس کل دادگستری استان کرمان  گفت: از محل درآمدهای این انجمن نیز برای پوشش حمایت‌های بهداشتی و رفاهی زندانیان استفاده شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان دربخشی از سخنان خود عنوان کرد:دهه فجر ایام رهایی‌ و آزادی ملت ایران است که با رهبری مرجعی عالی قدر هزینه بسیار سنگینی را پرداخت کردند تا از زیر یوغ نظام سلطه بین‌المللی، استکبار جهانی و نظام ستمشاهی بیرون آیند.

وی بیان داشت: یکی از نعمت‌های خداوند متعال برای انسان آزادی است، این نعمت به هر حال ضمن اینکه خودش ارزشمند است، ارزش‌های بسیاری را به دنبال دارد و می‌تواند سایر نعمت‌های الهی را لذت‌بخش کند.

موحد عنوان کرد: اگر انسان بهترین امکانات مادی و فرصت‌ها را داشته باشد و آنها با آزادی همراه نباشند، برای انسان ارزش ندارد، پس انسان باید قدر آزادی که خداوند متعال به او عنایت کرده را بداند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: کسب آزادی و حفظ آزادی راه انبیاء است، آن چیزی که انبیای الهی برای آن تلاش و کوشش کردند، این بود که انسان را از آنچه که غیر خداست رهایی داده و آزاد کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)