کد خبر: ۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
در اثر برخورد شدید خودروی سواری با جدول و واژگونی آن در وسط بزرگ‌راه امام رضا (علیه‌السلام) یکی از سرنشینان فوت کرد و یک نفر نیز مصدوم شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در دو حادثه‌ی جداگانه‌ی ریزش دیوار در خیابان ابن‌سینا و واژگونی خودروی سواری در وسط بزرگ‌راه امام رضا (علیه‌السلام) دو تن از شهروندان کرمانی جان خود را از دست دادند.
به نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی، محمدحسین مومنی افزود: در اثر برخورد شدید خودروی سواری با جدول و واژگونی آن در وسط بزرگ‌راه امام رضا (علیه‌السلام) یکی از سرنشینان فوت کرد و یک نفر نیز مصدوم شد.
وی با بیان این‌که ساعت 18:37 دقیقه عصر دیروز رانندگان خودروهای عبوری با سامانه‌ی 125 آتش‌نشانی تماس گرفته و از وقوع تصادف شدیدی در بزرگ‌راه امام رضا (علیه‌السلام) خبر دادند، گفت: ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه شماره شش را روانه محل حادثه کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با جدول وسط بزرگ‌راه، واژگون و دچار حریق شد.
مومنی با بیان این‌که شدت برخورد به حدی بود که هر دو سرنشین آن به سختی مجروح و در داخل اتاقک آن گرفتار شدند، گفت: یکی از دو سرنشین این وسیله‌ی نقلیه، قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بود و نفر دوم نیز توسط آتش‌نشانان و با استفاده از تجهیزات نجات، از میان آهن‌پاره‌های اتاقک خودرو بیرون آورده شد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده پس از مدتی جان خود را از دست داد و تلاش آتش‌نشانان برای احیای وی بی نتیجه ماند و سرنشین دیگر که حالش وخیم بود، بلافاصله به‌وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: هم‌چنین ریزش ناگهانی دیوار در خیابان ابن‌سینا، سبب مرگ یک شهروند شد و خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.
مومنی گفت: به‌دنبال تماس شهروندان با سامانه‌ی 125 و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کرمان بلافاصله ساعت 10:47 روز گذشته آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک را به‌هم‌راه گروه امدادونجات به خیابان ابن‌سینا اعزام کرد.
وی بیان کرد: آتش‌نشانان به سرعت با کشیدن نوار هشداردهنده، به ایمن‌سازی محل حادثه پرداختند و با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در زیر آوار، با احتیاط کامل عملیات آواربرداری را آغاز کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: آتش‌نشانان پس از چند ساعت تلاش، یک مرد را که در زیر آوار گرفتار شده بود، خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
مومنی خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از معاینات اولیه، مرگ این مرد توسط عوامل اورژانس تأیید شد و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.
برچسب ها: حادثه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)