کد خبر: ۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
وزیر بهداشت:
من هر زمان دکتر صالحی را می بینم یاد دکتر ظریف و هر وقت دکتر ظریف را می بینم یاد دکتر صالحی می افتم و از دانشجویان می خواهم این زوج هسته ای را به خوبی تشویق کنند.
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه شاهد مرارت ها ، مشکلات و استرس های رئیس جمهور است، گفت: رئیس جمهور کار بزرگی انجام داده اما واقعا مظلوم واقع شده است.

به گزارش مهر، دکتر سید حسن هاشمی در اختتامیه جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور با اشاره به حضور دکتر صالحی در این مراسم افزود: من هر زمان دکتر صالحی را می بینم یاد دکتر ظریف و هر وقت دکتر ظریف را می بینم یاد دکتر صالحی می افتم و از دانشجویان می خواهم این زوج هسته ای را به خوبی تشویق کنند.

وی گفت: در بسیاری از مواقع در خلوت خود دلم می سوزد که برخی نسبت به این افراد بی انصافی می کنند در صورتی که ارادات آنها به خدا، ائمه، رهبری و مردم بر هیچ کس پوشیده نیست. وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بسیار علاقه مند بوده ام درباره شرایطی که موجب پیروزی انقلاب شد، اینکه چه خونها ریخته شد و به چه باورها و اهدافی رسیدیم صحبت کنم. افراد بسیاری آن روزها در کنار ما بودند و اکنون دیگر نیستند. خانواده های آنها اکنون نظاره گر کارهای ما هستند و شاید از برخی رفتارهای ما رنج ببرند.

هاشمی یادآور شد: آفت امروز انقلاب ما علاوه بر زیاده طلبی و قدرت طلبی، نفاق است. از ظاهر هیچ کس نمی توان قضاوت کرد و نباید این کار را انجام دهیم. وزیر بهداشت با اشاره به توصیه داریوش ارجمند به دانشجویان به عبودیت خداوند و نوکری مردم گفت: چه افتخاری برای یک پزشک بالاتر از نوکری مردم است چرا که آن هم نوکری خداوند است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی تاکید کرد: امیدواریم معاونت فرهنگی دانشجویان در سالهای آینده نیز این جشنواره را گسترش دهد و دانشجویان در کنار دروس سخت علوم پزشکی به امور فرهنگی که به آنها آرامش می بخشد بپردازند. وزیر بهداشت تصریح کرد: من اهل تملق نیستم اما این روزها دلم برای دکتر روحانی می سوزد.

وی گفت: سالها است ما در علوم پزشکی با همدیگر صحبت می کنیم و وی اظهارنظرهایی هم در این زمینه دارد و من از نزدیک شاهد مرارت ها، مشکلات و استرس های ایشان هستم. هاشمی خاطرنشان کرد: کار بزرگی انجام گرفته است اما دکتر روحانی مظلوم واقع شده در حالی که توافق هسته ای با لطف خدا، حمایت رهبری، حمایت مردم، تیم هسته ای و سربازان گمنامی که در این راه بوده اند به ثمر رسیده است.

برچسب ها: وزیر بهداشت ، روحانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)