کد خبر: ۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور:
رییس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور گفت: در انتخابات پیش رو استراتژی و نقشه راه اصلاح طلبان این است که به صورت جدی وارد انتخابات شوند و کاندیدا معرفی کنند و پای صندوق‌های رای بیایند و انتخابات حداکثری را برگزار کنند.
رییس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور گفت: در انتخابات پیش رو استراتژی و نقشه راه اصلاح طلبان این است که به صورت جدی وارد انتخابات شوند و کاندیدا معرفی کنند و پای صندوق‌های رای بیایند و انتخابات حداکثری را برگزار  کنند.


به گزارش گفتارنو؛ محمد فرشاد در نشست جمعی از زنان اصلاح‌طلبان با گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرزوی سلامت و طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: اصلاح طلبی در طول تاریخ همواره وجود داشته است و انسان‌ها پیوسته در تلاش برای اصلاح و اداره امور جامعه بوده و هستند و طبعا در این راه رنج‌هاو مسائل و مشکلات زیادی را تجربه کرده اند و به دوش کشیده اند. 

وی افزود: جامعه ایران جدای از جامعه جهانی نیست و این فرایند همچنان وجود داشته است و تاریخ معاصر صد و بیست ساله ی اخیر ملت ایران تلاش زیادی را برای اصلاح امور جامعه تجربه کرده است که منجر به دو انقلاب بزرگ مشروطه و انقلاب اسلامی و همچنین چند نهضت و جنبش چون نهضت تنباکو، نهضت ملی کردن نفت و ... شده است. 

فرشاد خاطرنشان ساخت: عدم موفقیت کامل انقلاب مشروطه منجر به تشکیل انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و همت ملت ایران شد.

وی افزود: آنچه که در جریان انتخابات براساس اعتقاد اصلاح طلبان به وجود آمد این بود که تبعیض جنسیتی وجود نداشته باشد و خانم‌ها به جایگاه شایسته خود دست یابند و استراتژی ما از بدو تصمیم ورود به انتخابات همین امر بود که در کشور خانم ها جایگاه ویژه‌ای را در فرآیند انتخابات داشته باشند و این جایگاه را در مجلس به خود اختصاص دهند. 

وی همچنین خاطرنشان ساخت: در استان کرمان اصلاح طلبان این تصمیم را داشتند که از مرکز استان یکی از کرسی‌ها به خانم‌ها اختصاص پیدا کند و در فرآیندی که انجام شد در نهایت به این نتیجه رسیدند که سرکار خانم دکتر زهره سالاری پزشک فرهیخته و متخصص، کاندیدای این دوره اصلاح‌طلبان در حوزه کرمان و راور باشند. 

وی با بیان اینکه امیدواریم ظرف چند روز آینده خبرهای بهتری را داشته باشیم گفت: دکتر سالاری به همراه یکی از برادران کارآمد در لیست نهایی اصلاح طلبان قرار خواهد گرفت ولی در حال حاضر سرکار خانم زهره سالاری در لیست قرار گرفته‌اند و قطعی شده است. 

فرشاد در ادامه گفت: براساس تکلیف شورای اصلاح طلبان و براساس احساس وظیفه مسوولیت ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان را با افتخار پذیرفته ام وامیدوارم با همکاری و همراهی تک تک شما و اصلاح طلبان استان بتوانیم طرحی نو دراندازیم و علی‌رغم نامهربانی‌هایی که به عمل آمد بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)