کد خبر: ۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
وجود ایستگاه‌های نمایش رقص‌های محلی و برنامه‌های ضدارزشی در کنار ایستگاه‌های صلواتی، انصافاً وصله‌های ناچسبی هستند که با روح انقلاب اسلامی و اهدافی که مردم با فداکاری‌ها و شهید دادن‌ها در پی تحقق آن اهداف بودند سازگاری ندارد و حتی در تضاد است
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:هر چند نقش و سهم اول و عمده در شکل گیری حماسه راه‌پیمائی یوم‌الله 22 بهمن متعلق به مردم است، ولی این واقعیت نیز قابل انکار نیست که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چگونگی برگزاری مراسم این روز تاریخی نقش قابل تحسینی دارد و لازم است از دست‌اندرکاران زحمتکش آن قدردانی شود.

با توجه به همین واقعیت معتقدیم شورای هماهنگی تبلیغات می‌تواند اشراف دقیق‌تری بر آنچه در حاشیه برگزاری راه‌پیمائی 22 بهمن در تهران می‌گذرد داشته باشد و مانع دلسردی مردم شود. در این زمینه دو نکته را لازم می‌دانیم یادآور شویم.

اول آنکه وجود ایستگاه‌های نمایش رقص‌های محلی و برنامه‌های ضدارزشی در کنار ایستگاه‌های صلواتی، انصافاً وصله‌های ناچسبی هستند که با روح انقلاب اسلامی و اهدافی که مردم با فداکاری‌ها و شهید دادن‌ها در پی تحقق آن اهداف بودند سازگاری ندارد و حتی در تضاد است. درست است که یکی از عناوین راه‌پیمائی 22 بهمن، جشن انقلاب است ولی این جشن باید با ارزش‌های این انقلاب تناسب داشته باشد. رقص و آواز و اینکه بعضی زنان و دختران به بهانه مجری‌گری روی سکو قرار بگیرند و با حرکات و کلمات و جملات جلف درصدد جلب توجه برآیند و به دختران و پسران بگویند جیغ بنفش بکشید، با ارزش‌ها و اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی در تضاد است. در راه پیمائی امسال این وضعیت بیش از گذشته جلوه گر بود و به همان نسبت، اظهار تاسف و حتی اعتراض مردم نیز افزایش یافته بود. وجود این ایستگاه‌ها نه تنها ضرورتی ندارد بلکه مضر و حتی مخل راه‌پیمائی هم هست.

نکته دوم مربوط به بعضی اقدامات ضد وحدت است. عیبی ندارد که گروه‌های مختلف عقاید سیاسی خود را حفظ کنند و در چارچوب‌های قانونی به ترویج آن نیز بپردازند، ولی اینکه در یوم‌الله 22 بهمن که مظهر وحدت و همبستگی ملی است و همه باید همصدا علیه دشمنان مشترک شعار بدهند در چنین روزی و در مراسمی که باید دل‌ها را به همدیگر نزدیک کند، عده‌ای با سوءاستفاده از فرصت و قدرتی که دارند علیه هر کس که بخواهند و حتی علیه مسئولان نظام تبلیغ کنند و دست به تخریب بزنند قابل قبول نیست. در راه‌پیمائی تهران، بعضی ایستگاه‌ها آشکارا با استفاده از تصاویر مقوائی به تخریب چهره‌هائی پرداخته بودند که در میان مردمی که به راه‌پیمائی آمده بودند طرفداران فراوانی دارند. این تخریب‌ها به هیچ وجه منطقی نیست و با روح مراسم یوم‌الله 22 بهمن سازگاری ندارد. این صاحبان قدرت می‌توانند عقاید خود را هر جا که می‌خواهند تبلیغ کنند ولی عرصه راه‌پیمائی 22 بهمن، که مظهر وحدت و همبستگی است، را نباید به جولانگاه تخریب این و آن تبدیل کنند و نقض غرض نمایند.

از شورای هماهنگی تبلیغات این انتظار وجود دارد که با این پدیده‌های ضدارزش و ضد وحدت، قاطعانه برخورد نماید و از هم اکنون زمینه را برای پاکسازی عرصه راه‌پیمائی یوم‌الله 22 بهمن از اقدامات ضد وحدت فراهم سازد.
برچسب ها: 22بهمن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)