کد خبر: ۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نظام ما بر اساس اتکای به آرای مردم ، تکیه بر ارزش های الهی و اتکا به احکام الهی است و ترکیب این عوامل نظام بی بدیل جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده است.
آیت الله صادق آملی لاریجانی از نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان مازندران با اظهار این که ایران اسلامی نظام بی بدیل مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد، گفت : اقتدار این نظام به حضور گسترده مردم در انتخابات است .

به گزارش ایرنا ، وی جمعه شب در همایش مردمی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حسینیه قتلگاه بهشهر افزود : نظام ما بر اساس اتکای به آرای مردم ، تکیه بر ارزش های الهی و اتکا به احکام الهی است و ترکیب این عوامل نظام بی بدیل جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه ترکیب مردم سالاری دینی توسط امام راحل پایه ریزی شد ، ادامه داد : حضور مردم در صحنه از مسائل مهم برای بقای نظام است و اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند نظام بقا ندارد.

نماینده کنونی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : در کنار حضور مردم در صحنه ، ایمان نیز از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد و بدانیم انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم، ایمان و ولایت مطلقه فقیه شناخته شده است و در جهان با اقتدار در اوج است.

وی افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام بی بدیل 37 سال عزتمندانه ، خودباوری را در مردم نهادینه کرد و استقلال همه جانبه را بر کشور حاکم کرد که باید برای ادامه راه با استفاده از حضور مردم، ایمان و رهبری، اقتدار نظام حفظ شود.

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی گفت : دستگیری تفنگداران آمریکایی، عزتی برای کشور و ذلتی برای دشمنان و نتیجه خودباوری فرزندان این مرز وبوم بوده است.

وی همچنین گفت: مردم ما امسال نیز همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند چرا که 22 بهمن تضمین کننده امنیت، صلابت و اقتدار نظام است و همه آمدند تا اعلام کنند که از انقلاب و ارزش های آن در هر شرایطی دفاع می کنند.

آملی لاریجانی گفت : نظام مردم سالاری، اقتدار و نظام بی بدیل سیاسی مقتدر ایران اسلامی موجب شد تا نظام ما برای همگان الگو شود و اکنون دشمن از الگو شدن ایران اسلامی هراسان است و خوف دارد و تمام تلاش دشمن برای کاهش اقتدار نظام است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی در طول دوران مختلف 37 سال گذشته خود، شرارت، جنگ، توطئه، مخالفت در سطح بین المللی، تحریک، تحریم و ... را تجربه کرده است و در تحریم، ایران اسلامی به استقلال و رشد رسید.

او ادامه داد : در بحث انرژی هسته ای دشمنان نظام فن آوری هسته ای را قطع کردند و مهندسین ما کشف کردند ، آنان غنی سازی 20 درصد را در امر هسته ای قطع کردند و مهندسین ما اورانیوم را غنی سازی کردند و اینچنین در تحریم، به استقلال و رشد رسیدیم.

نامزد مجلس خبرگان رهبری گفت : در همه شرایط مختلف این انقلاب رهبری به عنوان رکن رکین این انقلاب موجب بیداری و هوشیاری مردم و بازدارندگی جامعه از تحرکات نادرست شد و مشکلات مختلف را حل و فصل کرد.

وی افزود : در مسئله برجام نیز رهبری در صحنه بودند و حمایت و هدایت های خود را داشتند و خطوط قرمز را القا کردند و در جلسات مختلف با اقتدار فرمودند که خطوط قرمز در برجام رعایت شود.

آملی لاریجانی گفت: مسیر رهبری، مسیر انقلاب است و ایشان در برجام و مذاکرات هسته ای نیز از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده حمایت کردند و بدون حمایت های رهبری، برجام به اینجا نمی رسید.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی خبرگان رهبری ، گفت: مجلس خبرگان رهبری نقش مهمی در انتخاب رهبری و اوصاف رهبری دارد که نباید در این راستا کوتاهی شود .

او افزود : مردم باید توجه کنند که به کاندیدای اصلح، واجد شرایط و دارای توانایی لازم رای دهند تا حضورشان موجب اقتدار و صلابت انقلاب شود.

شهرستان 160 هزار نفری بهشهر در شرق مازندران واقع است.
برچسب ها: آملی لاریجانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)